Doppler

frumaela

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Jeg har kjøpt med doppler (sonyline c) og har prøvd et par ganger å finne hjertelyden. Har ikke hatt forventninger om å finne den siden det er såpass tidlig enda. Forrige gang fant jeg den tett før jeg var 10 uker så prøvde igjen idag og plutselig var den der. Prøvde å forte meg å filme men da snek den seg unna. Flere som har doppler?

Jeg har samme doppler som deg :) prøvde første gangen idag, fant den overraskende med en gang! Er 10+5 idag. For en fantastisk lyd <3

Jeg har samme Doppler og fant den i uke 9/10 (usikker på akkurat hvor langt jeg er). Bruker den ikke så ofte men sjekker en gang iblandt ;)

Har også sonoline C og fant den i uke 8! Har funnet den hver eneste gang siden det, sist nå i dag og er nå 11+5 ❤

Har også sonoline C og fant den i uke 8! Har funnet den hver eneste gang siden det, sist nå i dag og er nå 11+5 ❤

Sniker fra oktober her :) du bør ikke bruke dopleren så ofte da lydbølgene varmer opp fostervannet og skaper ubehag for fosteret ;)

Fant lyd første gang 9+4. Prøvde igjenn igår men da fant jeg ingenting. Er nå 10+3, skulle vel være enklere å finne den da?:/

Jeg fant den ordentlig første gang i går 10+0:) 168 slag i minuttet❤️

Fant lyd første gang 9+4. Prøvde igjenn igår men da fant jeg ingenting. Er nå 10+3, skulle vel være enklere å finne den da?:/
Neida:) jeg fant den uke ni. Er nå 11, og i går var den vanskeligere å finne. Så det er veldig vanlig å ikke finne den. Det er viktig når man har doppler å ikke la seg bekymre av det:-) h*n har nok bare gjemt seg litt i går;)

Neida:) jeg fant den uke ni. Er nå 11, og i går var den vanskeligere å finne. Så det er veldig vanlig å ikke finne den. Det er viktig når man har doppler å ikke la seg bekymre av det:) h*n har nok bare gjemt seg litt i går;)

Huff. Det hjalp litt på nervene... var så bestemt på å ikke la meg bli skremt. Men når jeg pluttselig fant den, for så å ikke høre noen ting mange dager etterpå må jeg innrømme at jeg er dødsnervøs. :( er det sånn at det er større sjanse for å finne hjertelyd med full blære?

Huff. Det hjalp litt på nervene... var så bestemt på å ikke la meg bli skremt. Men når jeg pluttselig fant den, for så å ikke høre noen ting mange dager etterpå må jeg innrømme at jeg er dødsnervøs. :( er det sånn at det er større sjanse for å finne hjertelyd med full blære?
Har lest att noen gjør det. Men jeg har ikke gjort det med full blære, det er bare ubehagelig syns jeg:p
I går prøvde jeg leeenge før jeg fant den, å fant den bare noen få sekunder. Å da gidde jeg bare opp å finne den igjen:) kan vel vere lettest på morgonen når man har minst luft. Også har jeg funnet ut att det er best å ligge på senga med beina utenfor, men rumpa oppå senga, for da bøyer man på en måte bekkenet litt ned, så man får en bedre vinkel for å finne hjertet.

Prøvde min doppler nu. Å plutselig står det 170-172 på den. Men hørte ikke noe lyd. Fant min puls etterpå da sto det 77. Så lever litt i trua på at det va babyen.

Har lest att noen gjør det. Men jeg har ikke gjort det med full blære, det er bare ubehagelig syns jeg:p
I går prøvde jeg leeenge før jeg fant den, å fant den bare noen få sekunder. Å da gidde jeg bare opp å finne den igjen:) kan vel vere lettest på morgonen når man har minst luft. Også har jeg funnet ut att det er best å ligge på senga med beina utenfor, men rumpa oppå senga, for da bøyer man på en måte bekkenet litt ned, så man får en bedre vinkel for å finne hjertet.

Det hørtes lurt ut,må prøves ved neste sjanse og håper det går bedre da:joyful:

Jubler høyt og tydelig:D Prøvde med høvelig full blære etter jobb,å jaggu var hjertelyden dær:D enda tydeligere enn sist:):):joyful: *Gledestårer* :happy::angelic::smiley-bounce015

Back
Topp