Doppler

Det lurer jeg også på...
Jeg fikk min i dag. Finner ingen lyd og er dritbekymra!! Er 12+2, har ikke hørt hjertelyd hos jordmor eller vert på tul heller...

Det lurer jeg også på...
Jeg fikk min i dag. Finner ingen lyd og er dritbekymra!! Er 12+2, har ikke hørt hjertelyd hos jordmor eller vert på tul heller...
Jeg finner heller ikke lyd, 12+3, men jeg har vært på tul da.

Så kjekt :-) hvor langt på vei er du? Og hvor fant du lyden?
Det lurer jeg også på...

Jeg er 15+3, fant den ganske langt nede, litt til venstre for midten, men det tok litt tid før vi fant den. Kom på at de bruker gele på magen hos jordmor. Det hadde jeg jo ikke, men hadde aloe vera gele. Og da ble det en helt annen lyd med en gang:)
Var hos jordmor ca uke 12, og da var det bare så vidt hun fant den.
Fortsett å lete, og prøv med gele hvis ikke dere har gjort det :)

Det lurer jeg også på...
Eg fant min 13+4 og det var bare noen få sek eg fikk høre det.. Tenkte å prøve i dag 14+1 i dag :-) så du kan bare slappe helt av men forstår du er bekymret, det var eg og :-)

Jeg har hørt den fra uke ti, helt nede ved trusekanten. Har Angelsound. Jeg bruker ECOgel eller babyolje. Har prøvd fem seks ganger og har ikke funnet den hver gang. Merker at lillegull er propell neddi der og det er ikke mange sekunder med hjertelyd før h*n rømmer unna. Lurer nesten på at de ikke liker doppleren, for sånn var nr to da jordmor skulle lytte. Skal på tidlig UL imorgen, akkurat på dagen 12+0. Er kjempespent :-D

Jeg har hørt den fra uke ti, helt nede ved trusekanten. Har Angelsound. Jeg bruker ECOgel eller babyolje. Har prøvd fem seks ganger og har ikke funnet den hver gang. Merker at lillegull er propell neddi der og det er ikke mange sekunder med hjertelyd før h*n rømmer unna. Lurer nesten på at de ikke liker doppleren, for sånn var nr to da jordmor skulle lytte. Skal på tidlig UL imorgen, akkurat på dagen 12+0. Er kjempespent :-D

Det har jeg og lurt på. Både hos lege og jm har det kun vært noen sekunder før h*n rømmer, så må msn lete litt og sånn fortsetter det ;)
Kjenner masse liv om dagen selv om det foreløpig er mest flaksing :)

Eg fant min 13+4 og det var bare noen få sek eg fikk høre det.. Tenkte å prøve i dag 14+1 i dag :) så du kan bare slappe helt av men forstår du er bekymret, det var eg og :)

Takk for beroligende tilbakemelding. Tenkte jeg skulle vente en ukes tid før jeg prøver igjen...

Fant den heller ikke i en periode og var livredd. Er nå 14+2 og trenger ikke å gjøre mer enn å legge den oppå livmoren fritt så hører jeg tydelig :) den er sikkert bare godt gjemt inni der en plass, så da er det bare å vente.

Det lurer jeg også på...
Jeg fant i 12+2 etter masse leting. Rett før jeg ga opp. Midt i hårfestet ca og hadde masse babyolje på. Ikke trykk for hardt. Da får du bare inn din egen puls. Lykke til. Er bare så koselig den første ganga man hører hjertelyd :)

Back
Topp