Doppler

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Ser det er stor prisforskjell på ulike type Doppler - den fra angelsound til 470,- - funker den fint? Er det lett å telle slagene selv?

Angelsound er genial Fant hjertelyden 8+6 her... :Heartred Sist tror jeg ikke jeg fant lyden før uke 13-14 eller noe selv.. Men for et nervevrak hjalp det :duckie

Kjøpt på eBay jeg og, den funker som den skal for jeg hører min egen. Men har ikke funnet til lille huleboeren enda, er 11 uker i morgen..

Bare ha litt tolmodighet :happy: Første svangerskap hørte jeg ikke noe hjemme før uke12-13 tror jeg.. Nå testa jeg kun fordi noen hadde skrevet at de hadde funnet fra uke 8.. Jeg prøvde 8+6, og fant :blob6 Det er jo så kjapp puls, tror jeg telte til 170-180 slag i minuttet... Fant det helt ved skambenet, under hårfestet i starten.. Nå er det lenger opp.. Bare å prøve :color:flower

Blir spennende, får låne min lillesøster sin når vi møtes i påsken. Vært litt i tvil om jeg skal prøve da, men tror vel ikke jeg klarer å vente når muligheten er der :-p

Bare ha litt tolmodighet :happy: Første svangerskap hørte jeg ikke noe hjemme før uke12-13 tror jeg.. Nå testa jeg kun fordi noen hadde skrevet at de hadde funnet fra uke 8.. Jeg prøvde 8+6, og fant :blob6 Det er jo så kjapp puls, tror jeg telte til 170-180 slag i minuttet... Fant det helt ved skambenet, under hårfestet i starten.. Nå er det lenger opp.. Bare å prøve :color:flower
Så gøy!
Nå har jeg bestilt Angelsound sin :-)

Back
Topp