Har du det? Jeg har bestilt nå.. jeg føler det er så lenge til oul, og kjenner ikke liv enda. Og er helt paranoid og redd for å miste babyen.. Så for min egen del ble det bestilt nå. Håper man finner hjertelyden når den kommer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil gjerne bestille det... Kjenner ikke liv og legen har ikke funnet hjertelyd enda. Jeg er også rimelig paranoid, så kanskje det hadde minsket angsten litt... Hvor bestilte du fra og hvilket merke? Og pris?Har du det? Jeg har bestilt nå.. jeg føler det er så lenge til oul, og kjenner ikke liv enda. Og er helt paranoid og redd for å miste babyen.. Så for min egen del ble det bestilt nå. Håper man finner hjertelyden når den kommer!!
Åh så flott! Det var vel en kjærkommen lyd <3Da kom den!! Og fikk høre bøllefrøets sterke og raske hjerteslag uten at jeg måtte lete noe særlig!! Så glad og lettet nå!!
Har angelsound etter storesøster men finner den ikke Grrr. Aner ikke hvor mere jeg kan lete her hjemme *sukk*