Doppler

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Har du det? Jeg har bestilt nå.. jeg føler det er så lenge til oul, og kjenner ikke liv enda. Og er helt paranoid og redd for å miste babyen.. Så for min egen del ble det bestilt nå. Håper man finner hjertelyden når den kommer!!

Hei. Jeg har doppler.
Har funnet lyd to ganger. Men jeg har brukt mye tid og no har jeg begynt å få teken på hvor nurket ligger osv.
Det er veldig kjekt. Pass på å ikke bli redd om du ikke finner lyd,hos meg ligger morkaken foran,så jeg finner ikke alltid lyd...

Har du det? Jeg har bestilt nå.. jeg føler det er så lenge til oul, og kjenner ikke liv enda. Og er helt paranoid og redd for å miste babyen.. Så for min egen del ble det bestilt nå. Håper man finner hjertelyden når den kommer!!
Jeg vil gjerne bestille det... Kjenner ikke liv og legen har ikke funnet hjertelyd enda. Jeg er også rimelig paranoid, så kanskje det hadde minsket angsten litt... Hvor bestilte du fra og hvilket merke? Og pris?

Fikk låne doppler av en venninne for et par dager siden, og fant den raske, fine hjertelyden til den lille ganske kjapt :) Gubben er helt i hundre og vil høre litt hver kveld ;)

Har doppler, men har sluttet å bruke den fordi jeg aldri finner hjertelyden og blir stressa :-)

Jeg har funnet hjertelyd to ganger de siste ukene, men varer bare 5-10 sek så stikker h*n av ;) Lyden er sikkert ikke så hyggelig..,

Jeg har angelsound. Hørt hjertelyd siden uke 11, ikke alltid like lenge siden hun stikker av :-) og noen ganger kan det ta flere minutter før jeg finner. Kan ikke bli stresset fordet, må bare ha litt tålmodighet. :-) legen fant den ikke i uke 13, men jeg finner selv :-) har morkaken foran, så må alltid lytte på en av sidene. Syns det er betryggende med doppler, siden jeg enda ikke merker noe spark og det kan visst være lenge til..

Jeg skal hente min i morgen. Håper så inderlig at jeg finner den! Ellers får jeg sikkert hetta

Hvor ofte bruker dere doppleren?
Jeg må roe litt ned:-)
Men fant fin lyd i dag også.
Veldig beroligende og kjekt❤️

Hentet doppler i dag, men jeg fant ikke hjertelyd :( Hørte det tidlig med de andre... Vet jeg ikke burde få hetta, men det får jeg allikevel! :(

Dere som har hørt, hvor langt var dere på vei? Jeg er 13+0 i dag og har ikke hørt noe enda..

Fant nå, tror jeg. Er 14+0 i dag. Men den viste 191 og så forsvant den med en gang...l langt ut på siden, tok lang tid. Syns det var litt høyt... venter med doppler jeg nå, ber legen prøve om 1 uke.

Fant lyd i dag❤️
No beveger nurket seg over alt,en dag langt til venstre,en dag langt til høyre..så det er full fres inni der.
No har den bevegd deg litt oppover..
Veldig kjekt.. Og SÅÅ godt å høre lyd. Skulle til jordmor i dag,men det ble avlyst da hun var blitt syk.
Men vi skal på Ny ul på fredag❤️ gleder meg❤️

Har angelsound etter storesøster men finner den ikke Grrr. Aner ikke hvor mere jeg kan lete her hjemme *sukk*

Back
Topp