Linnsi86 Glad i forumet 16 Jan 2016 #1 Hvor tidlig har dere funnet lyd dere som bruker doppler? Jeg er 8+2.. Og vi har kjøpt oss doppler,har SÅ lyst å prøve.. Men vi tørr ikke...Hehe...
Hvor tidlig har dere funnet lyd dere som bruker doppler? Jeg er 8+2.. Og vi har kjøpt oss doppler,har SÅ lyst å prøve.. Men vi tørr ikke...Hehe...
kailin Glad i forumet 16 Jan 2016 #2 Jeg var vel rundt samme tid.. 8+4 eller noe. Veldig vanskelig å finne. Prøvde fra uke 7+4 uten hell.. men nå 9+4 så hørte jeg den kjempe godt og lett
Jeg var vel rundt samme tid.. 8+4 eller noe. Veldig vanskelig å finne. Prøvde fra uke 7+4 uten hell.. men nå 9+4 så hørte jeg den kjempe godt og lett
Hvitveisen Gift med forumet Sensommerbarna 2016 16 Jan 2016 #3 Prøvde i uke 11+0 uten å finne, så jeg tør ikke prøve igjen før jeg er 13 uker minst.
MarteK Prøverørsgravid og lykkelig❤️ 17 Jan 2016 #7 Hørte for første gang når jeg var 9+4 Prøvde ikke tidligere heller da, men var ikke noen problem å finne den i uke 9 nei
Hørte for første gang når jeg var 9+4 Prøvde ikke tidligere heller da, men var ikke noen problem å finne den i uke 9 nei