Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv mellom skambenet og navlen. Jeg lette for langt nede, og måtte litt opp. Og jeg er 10+2Så sjansen er der for å høre nå da, bare være litt tålmodig
Takk jenter.
Hvor skal man begynne å høre? Rett over skambeinet?
Jeg har prøvd en stund. Allerede før jeg var helt 9 uker. Og ikke hørt noenting. Idag, 10+2 fant jeg hjertelyden etter litt leting. Jeg lette først altfor langt nede. Jeg fant hjerte litt nedenfor navelen. Og det var veldig betryggende å høre. Jeg har ikke prøvd så mye, for jeg vil ikke engste meg selv for mye. Men det er enda tidlig. Og jeg forstår godt at de sier at man skal,vente til uke 12. Bare veldig vanskelig å vente så lenge.
Jeg har lagt i sengen. Og bruk mye gel, da er det lettere å jobbe med. Og jeg var litt urolig pga små blødninger, så ble litt små stressa når jeg ikke fant noe. Men igår tok jeg meg god tid, og akkurat før jeg hadde tenkt å gi opp så hørte jeg det. Men det var ikke lett å finne faktisk. Så bare vær tolmodige. Dette er mitt 3 svangerskap, og har brukt dopleren med de to andre også. Så jeg er ikke helt nybegynner. Men likevel vanskelig å finne. Og det tror jeg kan være fordi det er litt tidlig enda. Prøv å presse dopleren litt inn og ned når du leter også. Lykke til.Så betryggende
Heldig du er.deilig å høre det lille raske hjerte jobber inni der. Lille huleboer :-D
Hvis man er litt urolig i utgangspunktet og når man først hører hjerte, så må det være helt fantastisk.![]()
Men da skal jeg prøve det du sier nå.
Er det lurt at jeg ligger på gulvet eller er sofaen/sengen helt greit?
Mange rare spørsmål![]()