Min bruker og dopler nå, men på sykehuset når jeg skulle føde brukte de TretutMin jordmor bruker doppler. ..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min bruker og dopler nå, men på sykehuset når jeg skulle føde brukte de TretutMin jordmor bruker doppler. ..![]()
Aha!Det dere kaller tretut (som var veldig søtt) kan ikke brukes før på slutten. Derfor blir doppler brukt. Jeg har det, men bruker den ikke akkurat ofte. Men har den om det skulle skje noe.
Hehehe... Jeg og... Tretut!Jeg må komme meg ut mer! Fikk det fniseanfallet av ordet Tretut!!
Det dere kaller tretut (som var veldig søtt) kan ikke brukes før på slutten. Derfor blir doppler brukt. Jeg har det, men bruker den ikke akkurat ofte. Men har den om det skulle skje noe.
Huff, uansett er jeg glad jeg ikke har kjøpt siden det er så mye ulike meninger. Synes det er skummelt når noen er sååå imot, de har jo gode argumenter. Jeg hadde nok hatt lyst å finne hjertelyden ooofte hadde jeg hatt en i husJa, det samme sier min logikk. Han ønsket hvertfall at jeg skulle sende min i retur, for "doppler er den verste løgnen gravide blir utsatt for".
Samme her. Synes det er litt kjedelig da, hadde gledet meg til å høre hjertelyd. Men når legen sa det uoppfordret, turte jeg ikke. Må heller bare stole på kroppen min :/Huff, uansett er jeg glad jeg ikke har kjøpt siden det er så mye ulike meninger. Synes det er skummelt når noen er sååå imot, de har jo gode argumenter. Jeg hadde nok hatt lyst å finne hjertelyden ooofte hadde jeg hatt en i hus![]()