Doppler :)

*what*life*can*bring*

Forelsket i forumet
Hvilken doppler har du?
Ser på Angelsounds, og har jo veldig lyst å investere i den som viser antall hjerteslag :angelic:.
Men hvor nødvendig det er vet jeg jo ikke.

Håper på litt tips her inne før jeg svir av noen hundrelapper hehe :bag::p

Jeg har en som heter babywatcher, og den teller hjerteslag:-) men det er en type doppler som bruker UL-teknologi, som JM og lege har, men angelsound er egentlig en kraftig høyttaler! Så sånn jeg har skal man ikke bruke så altfor ofte (type hver dag), da baby kan bli litt stresset ved for mye bruk;)

Jeg har en som heter babywatcher, og den teller hjerteslag:) men det er en type doppler som bruker UL-teknologi, som JM og lege har, men angelsound er egentlig en kraftig høyttaler! Så sånn jeg har skal man ikke bruke så altfor ofte (type hver dag), da baby kan bli litt stresset ved for mye bruk;)

Ja den er nok aller best :) Men vet ikke om jeg hadde klart å brukt den så lite :p ;). Vertfall i starten vis man "sliter" litt med å finne hjertelyden :).

Jeg som ALDRI skulle ha meg doppler *Sukk* ^^

Jeg vil og ha! Hehe.. men er så redd for å ikke finne hjertelyden selv.... :P så angelsound er ikke farlig å bruke ofte? For jeg har og hørt at man ikke skal bruke doppler for mye...

Jeg vil og ha! Hehe.. men er så redd for å ikke finne hjertelyden selv.... :p så angelsound er ikke farlig å bruke ofte? For jeg har og hørt at man ikke skal bruke doppler for mye...

Ja som sagt, jeg skulle ALDRI ha. Men nå som kynnerne allerede er kommet, og jeg føler at det hjelper nok mer en det gjør det værre :) (vis jeg finner hjertelyden da vell å merke hehe).

Angelsound skal vist være en tryggere metode siden det er en type høytaler?! som forsterker lyden, og ikke sånn type ultralyd bølger som kan stresse barnet :) . Men står jo at det er brukt i maange år å enda ikke påvist skader, men de vet aldri 100% så var vel maxtid i forhold til brukertid hver dag :).

Har angelsound uten teller, kjøpte den i 08, så då fanst det ikkje nokon annan type av den. Men går heilt fint å telle sjølv :) Er veldig fornøgd med den, spesielt at den ikkje brukar ultralyd..så null stråling :)

Ja den er nok aller best :) Men vet ikke om jeg hadde klart å brukt den så lite :p ;). Vertfall i starten vis man "sliter" litt med å finne hjertelyden :).

Jeg som ALDRI skulle ha meg doppler *Sukk* ^^
Jeg fant den ikke første gang jeg prøvde, men klarte å vente en uke før jeg prøvde igjen... Fant den ikke da heller, så ventet enda en uke, så fant jeg den endelig på onsdag forrige uke:D

Forrige gang var det egentlig kun fra uke 12-19 jeg brukte den, for da kjente jeg liv daglig;) og så tror jeg man kanskje bør prøve å ikke bruke den så mye uansett, så man ikke blir helt "fanatisk"... Litt som hvis man skal veie seg hver dag:P

Jeg fant den ikke første gang jeg prøvde, men klarte å vente en uke før jeg prøvde igjen... Fant den ikke da heller, så ventet enda en uke, så fant jeg den endelig på onsdag forrige uke:D

Forrige gang var det egentlig kun fra uke 12-19 jeg brukte den, for da kjente jeg liv daglig;) og så tror jeg man kanskje bør prøve å ikke bruke den så mye uansett, så man ikke blir helt "fanatisk"... Litt som hvis man skal veie seg hver dag:P

Du har helt rett i det :). Men tror akkurat nå at jeg trenger bare å høre hjertelyden :). Hadde legen funnet den sist så hadde jeg ikke kjøpt doppler ;). Skal ikke til jm før uke 15. Syns e ble lenge å vente :p

Du har helt rett i det :). Men tror akkurat nå at jeg trenger bare å høre hjertelyden :). Hadde legen funnet den sist så hadde jeg ikke kjøpt doppler ;). Skal ikke til jm før uke 15. Syns e ble lenge å vente :p
Skjønner godt at du har lyst til å høre den;) var derfor jeg kjøpte forrige gang også!! Hehe... Den er veldig god å ha frem til man kjenner daglig liv:)

Jeg har prøvd midt i uken de andre gangene, så i morgen prøver jeg kanskje igjen:) var så koselig å høre forrige uke!!

Skjønner godt at du har lyst til å høre den;) var derfor jeg kjøpte forrige gang også!! Hehe... Den er veldig god å ha frem til man kjenner daglig liv:)

Jeg har prøvd midt i uken de andre gangene, så i morgen prøver jeg kanskje igjen:) var så koselig å høre forrige uke!!

Ja verste er at jeg føler meg lettet bare med tanken på at den er på tur hehe. Så tullete vettu ;).
Heldig i dag at man bare med noen tastetrykk kan få ett betryggende hjelpemiddel hjem i posten :)

Jeg kjøpte en angelsound classic i dag. Noen andre som har den? Kunne ikke dy meg, måtte bare kjøpe en!

Har også kjøpt meg angelsound dette svangerskapet, da jeg av en merkelig grunn er så mye mer bekymra denne gangen...:/ Fin å ha nå før man kjenner babyen:)

Back
Topp