Doppler.....

Trekløveret <3

Forumet er livet
Har hatt en liggende siden sist..har utsatt og utsatt, men idag klarte jeg ikke mer..12+2..og trodde/håpte jeg skulle finne den nå..men neida..:-(

Fant heller ikke for to dager siden 11+2. Ikke noe å bekymre seg for ;)

Jeg fant den lettere i uke 7 enn nå. Lille beveger seg nok litt mer, og kan være vanskelig å finne :)
Prøv å ikke bekymre deg :)

Jeg leitet i 6 dager før jeg fant noe, men når jeg først gjorde det var det lettere :) selvom jeg kjenner livmoren godt over skambeinet må jeg fortsatt trykke doppleren godt ned på siden og så inn mot livmoren for å høre noe! Og da hører jeg det veldig lavt!

Det kan jo være vanskelig for jordmor også i uke 12. Om du bekymrer deg sånn når du ikke finner den med doppleren, hadde jeg bare lagt den på hylla..

kan noen fortelle meg hva dette er? ble kjempe nysjerrig nå :D

Det er en liten maskin som gjør at du kan høre hjertet :) men mange anbefaler ikke, fordi det kan være vanskelig finne med den, noe som gjør mange urolige... Men kan også hjelpe godt hvis man feks har mistet tidligere og trenger bekreftelsen ofte :) Google det :)

Å så kjekt. Er jo magisk å høre hjertelyden. Koster sånn en mye? Og hvor?
Er ikke av den nervøse sorten så tidlig i svangerskap da ingenting kan gjøres fra eller til nå.
Men hadde vært magisk å høre etterhvert :)

Eg er 11+1 å prøvde meg litt nå i kveld med min men eg fant den ikke skikkelig. Det kom opp at eg fant den men det forsvant helst like fort. Så eg får vente litt til med den tror eg.

12+0 og endelig fant jeg hjertelyden :) tok litt tid og var bare min som kom frem igjen og igjen. Men så plutselig, ca midt foran på magen rett ovenfor skambeinet, fant jeg den raske og nydelige lyden. *smelt*

Back
Topp