Doppler?

CarroBBarro

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Kunne huske att noen skrev man fikk det på teknikkmagasinet? Er det tilfelle? Tenkte jeg skulle ned å kjøpe nå :) er 11+4 i dag så håper på å få høre noe :)

Ja, jeg kjøpte på Teknikmagasinet og den kostet 350,-. Merke er Caremexx (noe sånt) :):)

Jeg kjøpte også den på teknikkmagasinet, først fant jeg bare min ♡lyd men plutselig etter en god stund dukket den lille sin opp♡♡ Fant den i midten av uke 10 :-)

Jeg er 15 uker idag og har heldigvis ingen problem med å finne hjertelyden med dopplern, men er litt overrasket over hvor langt ned jeg må for å høre. Helt ned ved skambenet altså. Trodde kanskje fosteret ville ligger høyere nå.

Jeg har akkurat vært å kjøpt en caremaxx på teknikkmagasinet, å lurte bare på om det er noen begrensning på hvor ofte en kan bruke doppleren? Så ofte man vil?
Dumt spørsmål kanskje, men anywho:D

Hvor hører dere lyden? Idag hørte jeg midt mellom navel og skambeinet på venstre side. Er 14+1..

Hvor hører dere lyden? Idag hørte jeg midt mellom navel og skambeinet på venstre side. Er 14+1..

Som du ser i mitt innlegg ett par opp så måtte jeg helt ned til skambenet for å høre. Hørte det svakt mellom navel og skamben, men bli tydeligere og mye høyere lyd jo lengre ned mot skambenet jeg førte dopplern.

Som du ser i mitt innlegg ett par opp så måtte jeg helt ned til skambenet for å høre. Hørte det svakt mellom navel og skamben, men bli tydeligere og mye høyere lyd jo lengre ned mot skambenet jeg førte dopplern.

Hører ingenting nede mot skambeinet nå. Lørdag var lyden lenger nede :)

Back
Topp