Doppler

Jordbær

Forelsket i forumet
Til dere som har brukt doppler, hvor tidlig brukte dere den? Usikker på om jeg skal gå til innkjøp.. ser at det enkelte steder blir frarådet og bruke den, mens andre steder kjenner de ikke til at det kan være skadelig.

Valgets kval.. ;)

Jeg skal få en av en venninne, og hun sa at hun pleide å bruke den fra uke 14. :-)

Okei! Hadde absolutt vært moro å prøve :) men skeptisk til om jeg skal bruke penger på det :p du får si i fra når du har testa den :)

Hørte hjertet første gang 8+3 denne gang, og 9+2 sist gang :) brukte ikke på første.. jeg synes det er supert!! :)

Hørte hjertet første gang 8+3 denne gang, og 9+2 sist gang :) brukte ikke på første.. jeg synes det er supert!! :)

Okei :) så utrolig moro! Skjønner egentlig ikke at det skal gå an :p brukte du det som alternativ til tidlig UL da, eller? Kanskje jeg skal forhøre meg om noen har/selger brukt :)

Okei :) så utrolig moro! Skjønner egentlig ikke at det skal gå an :p brukte du det som alternativ til tidlig UL da, eller? Kanskje jeg skal forhøre meg om noen har/selger brukt :)
nei, jeg var på privat tidlig ul med nr.2 i tillegg..:p måtte se at babyen så ut til å ha det fint før vi annonserte det :) og kommer til å bestille tidlig ul tett opp mot uke 12 denne gangen også.. :) greit nok at hjertet slår, men babyen kan jo være alvorlig syk likevel..
jeg kjøpte forresten min brukt på finn.no :)

Back
Topp