Doppler

Aprilmamma15

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Kjøpte doppler på Teknikmagasinet. Da fulgte det med en liten tube gelè. Noen som vet om det går an å få kjøpt ekstra tube?

Sent from my iPhone using BV Forum

Min er også tom.. Har brukt bodybutter isteden, og det fungerer iallefall på min :)

Min er også tom.. Har brukt bodybutter isteden, og det fungerer iallefall på min :)
Jeg lurer på det samme

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Leste en vei at noen bruker matolje.?

Tror all salgs krem funker. Når klarer dere å høre hjertelyden? Jeg har bare klart å finne min egen så langt og jeg er vel ca 11uker

Babyolje fungerer også utmerket :)

Tror all salgs krem funker. Når klarer dere å høre hjertelyden? Jeg har bare klart å finne min egen så langt og jeg er vel ca 11uker

Jeg er 12+2 i dag og her ikke klart å finne den enda, men så en sprell levende baby på UL i dag..
På frøkna fant jeg den 10+"ett eller annet".
Varierer veldig fra person til person, og svangerskap til svangerskap.

Dersom det stresser deg at du ikke finner den, slutt og prøve å lete

Jeg er 12+2 i dag og her ikke klart å finne den enda, men så en sprell levende baby på UL i dag..
På frøkna fant jeg den 10+"ett eller annet".
Varierer veldig fra person til person, og svangerskap til svangerskap.

Dersom det stresser deg at du ikke finner den, slutt og prøve å lete
Nei jeg stresser vel egentlig ikke med det. var bare ikke sikker på når man kunne høre det. Regner med at alt står bra til

Kan kjøpe ny tube med ultralyd gel på apoteket :) men funker fint med babyolje også :)

♡Jente 2011
♡April 2015

Ok, fungerer fint? Bestiller nok på nett jeg, vet ikke hvor jeg finner en buRikk ;) hehe

Hittil har jeg bare funnet min egen puls, men når det kommer til den hører jeg den godt.
Ut fra hvor hun UL damen så før i dag tror jeg at jeg har lett på feil måte :P

Står oversikt over butikker dersom du kilkker på "klikk for å se butikksaldo"

Back
Topp