Kjøpte doppler på Teknikmagasinet. Da fulgte det med en liten tube gelè. Noen som vet om det går an å få kjøpt ekstra tube?
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer på det sammeMin er også tom.. Har brukt bodybutter isteden, og det fungerer iallefall på min
Hva med glidekrem?
Tror all salgs krem funker. Når klarer dere å høre hjertelyden? Jeg har bare klart å finne min egen så langt og jeg er vel ca 11uker
Nei jeg stresser vel egentlig ikke med det. var bare ikke sikker på når man kunne høre det. Regner med at alt står bra tilJeg er 12+2 i dag og her ikke klart å finne den enda, men så en sprell levende baby på UL i dag..
På frøkna fant jeg den 10+"ett eller annet".
Varierer veldig fra person til person, og svangerskap til svangerskap.
Dersom det stresser deg at du ikke finner den, slutt og prøve å lete
Nei jeg stresser vel egentlig ikke med det. var bare ikke sikker på når man kunne høre det. Regner med at alt står bra til
Kr 350,- på teknikkmagasinet, samme pris på nett som i burikkeneHvor mye ca koster en doppler?
Ok, fungerer fint? Bestiller nok på nett jeg, vet ikke hvor jeg finner en buRikk heheKr 350,- på teknikkmagasinet, samme pris på nett som i burikkene
http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=370323&title=Caremaxx Doptone&
Ok, fungerer fint? Bestiller nok på nett jeg, vet ikke hvor jeg finner en buRikk hehe