Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal ikke for er redd for at jeg ikke finner den å får unormale bekymringer. Hadde sikkert brukt den hver dag å skapt unødvendig bekymringer om jeg ikke fant den . Er visst ikke bra å bruke den hver dag heller
Brukte det med førstemann og den var super hvis jeg ikke hadde kjent spark på en stund eller hvis jeg hadde en ekkel følelse. Brukte Angel sound. Tror jeg skal ha det denne gangen også
Hørte hjertet fra jeg var ca 12 uker sist <3
Grunnen til at jeg tenker å ikke ha det er fordi for tre år siden så var jeg på kontroll i uke 16 å da fant de ikke hjertelyden. Måtte vente 2 timer på ultralyd å satt å hylgråt i ventetiden på sykehuset selv om jeg hadde kjent bevegelser den dagen. Trodde hun var død, men det var hun tvert i mot, hun lå langt nede å hadde det yppelig
Jeg har en fra forrie gang jeg var gravid (ma), tenkte når jeg brukte den sist at hører jeg ikke hjertelyden så er nok det fordi jeg ikke vet hvor mini ligger. Tok det helt med ro de gangene jeg prøvde selvom jeg ikke fant hjertelyden
Jeg har veldig lyst og kjøpe.. Tror jeg blir å gjøre det, samtidig som jeg har i bakhodet at jeg ikke må bli stresset om jeg ikke finner hjertelyden ..
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Jeg hadde med tredjemann og brukte den ukentlig. I det fjerde svangerskapet ble den knapt brukt, jeg var blitt mer rolig og erfaren og følte ikke at jeg trengte det. Jeg solgte den etter det svangerskapet. Denne gangen skal jeg ikke ha det i det hele tatt. Er jeg urolig får jeg ta den ekstra turen til sykehuset.
Her er det så vanskelig å komme til sykehuset sist svangerskap hørte ikke jordmoren hjerte da jeg var på kontroll hos henne i uke 12, hun hadde vakt på sykehuset og ba meg komme dit på fredag formiddag, så hun kunne forsøke da for å berolige meg. Jeg troppet opp og la fram mitt ønske og om å få snakke med nevnt jordmor. Vedkommende som jeg spurte om , ble rett og slett sur. Jeg hadde ingenting der å gjøre, jeg var alt for kort på vei!
Jeg forlot gråtende.. Ringte mannen min som tente på alle plugger og ringte opp til føden og fortalte hvor landet lå! Jeg hadde tross alt blitt bedt om å komme ! Tilslutt ringte overjordmora og ba om unnskyld, og ba meg komme opp!
Så den holdningen har de hos oss!!!
Unngår sykehuset hvis jeg ikke må dit.. Helt grusom opplevelse
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Doppleren er ikke så lett å bruke selv. Vanskelig å skille mellom din og fosterets hjerterytme. Selv om du tenker du ikke skal få panikk, så gjør du det. Jeg vet. Jeg har vært der selv.
Eg har fra første, den brukte eg for og knytte barnefaren med den lille og for å ha litt rolig tid med den lille. Ble brukt frem til uke 25 vis eg ikke husker feil
Jeg har, men lånte den bort til en kollega vil ikke si d til så mange enda, så må vente litt for å spørre om å få den tilbake usikker på om jeg kommer til å bruke den tror nok det blir mer aktuelt å bruke den når vi har kommet litt lengre kan være morsomt for storesøster også
Jeg tror ikke jeg kommer til å bruke det. Eneste jeg tenker å gjøre er å ha en tidlig ultralyd, og ellers ultrayd som vanlig
Er også redd for at det vil bli mer beskymringer og stress enn noe annet med doppler.