Jeg vurderer å kjøpe Angelsounds, men er litt usikker. Skjønner det er veldig godt å høre hjertelyden, men kanskje jeg blir mer bekymret om jeg ikke finner den?? Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Livmoren min vises godt nå, men finner ingen lyd, mistenker at livmoren er større enn normalt
Så på UL i uke 7 at lille var såååå liten i den svæære livmora, hehe. Forklarer alle smertene jeg hadde, sett på andres UL bilder og det kan ikke sammenlignes en gang. Baby var 1/10 av plassen derHehe, babyen ligger vel i en diger hule nedi der og spretter rundt. Igjen planer om at du skal finne den
Desember 2014
Bruker App
Så på UL i uke 7 at lille var såååå liten i den svæære livmora, hehe. Forklarer alle smertene jeg hadde, sett på andres UL bilder og det kan ikke sammenlignes en gang. Baby var 1/10 av plassen der
Hehe, jaa. Spent på om jordmor finner lille med doppler neste uke, tenker meg det er store forskjeller til da. HeheHehe, får håpe det stopper opp litt Ettervært. Ellers får du vel en baby som trenger mye plass for å vær fornøyd merkelig det der og forskjellig man kan vær på sånne ting. Men har jo mye plass å hoppe rundt på inni der da. Hihi
Desember 2014
Bruker App