Doppler ?!

ØnskerSpireNÅ=ferdig

Forumet er livet
Vet ikke om det er spurt om her før. Men er det noen som har doppler her? Hvilke ? Og har dere hørt hjertelyd? Når? :D

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Har ikke :) Men det vanligste er vel Angelsound?

Jeg hadde sist svangerskap. Var gull for meg når jeg ble bekymret om det var lite bevegelse. Hadde angelsound:)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Eg har en som eg kjøpte på teknikmagasinet, funke helt greit :) ikkje hørt hjertelyd ennå, men fant den ikkje før uke 15 sist så :)

babyjente 27 Juli ♡

Spennende :) jeg henter en mas babywatcher eller noe sånn i kveld. :) men regner ikke med å høre noe ennå

Jeg har angelsound, men når jeg tok den frem her om dagen viste det seg at den hadde gått istykker:( har lånt den bort noen ganger og det var tydligvis ikke lurt...

02.06.10

Jeg har angelsound, men når jeg tok den frem her om dagen viste det seg at den hadde gått istykker:( har lånt den bort noen ganger og det var tydligvis ikke lurt...

02.06.10
Å nei :( det er jo utrolig kjipt da. Hvordan i all verden klarer de å ødelegge den liksom ??

Jeg hadde med de 2 siste, men så lånte/ga jeg den bort.
Med siste hørte jeg hjertelyden uke 9+2. Da hadde jwg vært hos legen tidligere på dagen og han fant hjertelyden så han tegnet et lite punkt på magen der jeg skulle lete. Og jammen fant jeg den med en gang :)

♡ Termin 9 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg har Angelsound fra forrige gang. men har ikke hørt hjertelyden enda, det er nok for tidlig enda :)

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Har kjøpt angelsound den små. Har ikke funnet enda men har visst forovervendt livmor så kan ta tid før jeg finner hjertelyden og også før jeg kjenner bevegelse så bekymrer meg ikke. Men gøy og prøve sånn av og til da:)

Hadde forrige svangerskap, angelsound. trodde jeg fant fosterlyden ganske tidlig, men fant den ikke egentlig før et stykke etter uke 12:P Solgte den og kommer ikke til å skaffe ny

Hadde forrige svangerskap, angelsound. trodde jeg fant fosterlyden ganske tidlig, men fant den ikke egentlig før et stykke etter uke 12:P Solgte den og kommer ikke til å skaffe ny
Her var det ingen tvil :) min puls låg på rundt 90 og fosteret sitt på rundt 174 :)

Her var det ingen tvil :) min puls låg på rundt 90 og fosteret sitt på rundt 174 :)

Jeg hadde foranliggende morkake, så var vel den jeg hørte på, hehe. Var heller ikke i tvil når jeg endelig hørte lile spretten:D

Back
Topp