Doppler!!

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hvor skal man lete for å finne hjertelyden? Jeg er veldig utålmodig av meg :/ haha, men vet dere hvor jeg kan lete for å finne den?? Er 14+0 idag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg begynte nede med skambeinet og jobbet meg oppover. Fant den med masse(!!) gel, til venstre litt over venusberget (der det er hår). Måtte presse doppleren litt inn og skjevt mot magen på en måte. Fant den når jeg var 15 fullgåtte :) Jordmor fant den på samme sted, men lenger opp.

Jordmor fant på meg da jeg var 11+4. Da satte hun den like oppfor skambenet på høyre side. Først hørte vi min også kom "toge" inn ;)
Når bestilte du doppler? Bestilte en 21 april, får den ikke før i slutten av denne uken sier de... Er også utolmodig..:P

Jordmor fant på meg da jeg var 11+4. Da satte hun den like oppfor skambenet på høyre side. Først hørte vi min også kom "toge" inn ;)
Når bestilte du doppler? Bestilte en 21 april, får den ikke før i slutten av denne uken sier de... Er også utolmodig..:P
Åh! Ja, banker kjempefort!!

Jeg trenger ikke det ;) har en venninne jeg får låne av (a) er bare det at jeg prøvde å lete Istad, men fant ingenting.. Men leta ikke påt rett sted :p hehe!

Jeg begynte nede med skambeinet og jobbet meg oppover. Fant den med masse(!!) gel, til venstre litt over venusberget (der det er hår). Måtte presse doppleren litt inn og skjevt mot magen på en måte. Fant den når jeg var 15 fullgåtte :) Jordmor fant den på samme sted, men lenger opp.
samme her :) ligger laangt ned

Varierer hvor jeg finner hjertelyden :-) alt fra oppe rett under navlen til helt nederst ved skambeinet der. Veldig aktiv der inne <3

Jeg er 18 uker i morgen og finner hjertelyden i trusekanten, den lille flytter på seg hele tiden, så her er det ingen fast plass :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

finner den ikke selv enda denne gangen, 16 uker i morgen... går til jordmor for å høre...

Jeg finner den overalt uansett når på døgnet :p

Haha, men mannen lyttet på magen idag, å han sa han hørte litt sånn 'klikke' lyder! Det kan være babyen som sparker! Selvom jeg ikke kjenner noe enda :/ <3

Back
Topp