Hvor skal man lete for å finne hjertelyden? Jeg er veldig utålmodig av meg :/ haha, men vet dere hvor jeg kan lete for å finne den?? Er 14+0 idag 
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Ja, banker kjempefort!!Jordmor fant på meg da jeg var 11+4. Da satte hun den like oppfor skambenet på høyre side. Først hørte vi min også kom "toge" inn![]()
Når bestilte du doppler? Bestilte en 21 april, får den ikke før i slutten av denne uken sier de... Er også utolmodig..![]()
samme herJeg begynte nede med skambeinet og jobbet meg oppover. Fant den med masse(!!) gel, til venstre litt over venusberget (der det er hår). Måtte presse doppleren litt inn og skjevt mot magen på en måte. Fant den når jeg var 15 fullgåtteJordmor fant den på samme sted, men lenger opp.
Jeg har hørt at det beste er på kvelden?Beste tiden på døgnet er også før du har stått opp om morningen!![]()
Hahaåå, er usikker på hvor skambenet er? Har alltid lurt på det!Varierer hvor jeg finner hjertelydenalt fra oppe rett under navlen til helt nederst ved skambeinet der. Veldig aktiv der inne <3
Hahaåå, er usikker på hvor skambenet er? Har alltid lurt på det!
Hahaja, jeg tror kanskje det ja? XDEr ikke det det beinet som er på musa hadde jeg nær sagt?![]()
Jeg har hørt at det beste er på kvelden?![]()
-Fra appen-
Heldiiig!!!Jeg finner den overalt uansett når på døgnet
StemmerEr ikke det det beinet som er på musa hadde jeg nær sagt?![]()