doppler!!

Mortil2venternr3

Forelsket i forumet
Jeg har en slik en bèbè sounds prenatal heart listener men, jeg finner ingen hjertelyd så vurderer å kjøpe en doppler.. den er foresten gammal den heart listener`n jeg har... så er det noen som har en doppler å anbefale?? vil gjerne bestille fra nett :)

Jeg har en slik en bèbè sounds prenatal heart listener men, jeg finner ingen hjertelyd så vurderer å kjøpe en doppler.. den er foresten gammal den heart listener`n jeg har... så er det noen som har en doppler å anbefale?? vil gjerne bestille fra nett :)
Jeg har den fra teknikk magasinet , kan bestilles på nett :)

Jeg har kjøpt på teknikmagasinet og den heter Caremaxx :)

Uten tvil Angelsounds!
Caremaxx som de selger på Teknikmagasinet er en piratkopi av originalen Angelsounds og koster dessuten mer...
Jeg bestilte min på www.angelsounds.no og fikk den allerede i posten dagen etter.

Jeg bestilte sonoline fetal doppler fra billige-tester.no, og er veldig fornøyd med den. Den anbefales brukt etter uke 12, men jeg fant hjertelyden allerede i uke 11.

Jeg bestilte sonoline fetal doppler fra billige-tester.no, og er veldig fornøyd med den. Den anbefales brukt etter uke 12, men jeg fant hjertelyden allerede i uke 11.

Samme her :)
Men den er vel litt dyrere enn angelsound mener jeg?
Tror jeg betalte rundt 800 for min

Samme her :)
Men den er vel litt dyrere enn angelsound mener jeg?
Tror jeg betalte rundt 800 for min

Ja, den koster vell 899. Jeg kjøpte den da de var utsolgt for angelsound, ville ikke vente :P

Det er den jeg har. Driter i om det er kopi.. hører hjertet like godt allikevel ♡

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Den jeg har også :) funker kjempefint og kan koble til to headset, evt høyttaler, slik at flere kan høre samtidig :)

Nå har jeg brukt opp geleen min og de har ikke på apoteket her :'(

Den jeg har også :) funker kjempefint og kan koble til to headset, evt høyttaler, slik at flere kan høre samtidig :)

Nå har jeg brukt opp geleen min og de har ikke på apoteket her :'(

Prøvde nettopp å bruke aloe vera gele, funka kjempefint :D godt å høre igjen, noen dager siden sist nå :) blir bare lettere og lettere å finne :D

Back
Topp