doppler

babyønske13

Elsker forumet
er ikke helt sikker hvordan det skrives, men sånn sak man kan høre hjertelydene med. Er det noen som har det eller skal kjøpe det? jeg har veldig lyst til å kjøpe det for å høre etter hjertelyden

Vi har... hadde sist å.. ble faktisk nesten ikke brukt. Har ikke prøvd å høre etter hjertelyden enda..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte en angelsound sist. Fant hjertelyden i uke 11 eller noe da.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg hadde, men solgte den for 4 uker siden kanskje. Ikke visste jeg at jeg ble gravid så raskt etterpå! Vi kjøpte den mens vi ventet på Nr 2, men fordi jeg hadde livmor som lå foran på magen hørte jeg aldri hjertefrekvensen.
En doppler kan gjøre folk nervøse fordi de ikke alltid finner hjertefrekvensen og tror det er noe galt.

Jeg kommer ikke til fryktløse det. Tror jeg kommer til å bli mer redde og nervøs.

Hadde ikke sist og komme ikke til å ha nå eller. Er vel ikke anbefalt å bruke d or mye eller pga påvirkning hos foster

Hadde ikke sist og komme ikke til å ha nå eller. Er vel ikke anbefalt å bruke d or mye eller pga påvirkning hos foster

Dette har jeg også hørt og lest. Hadde tenkt å kjøpe første gang jeg var gravid, men vi la det ifra oss etter å ha lest litt om farene...

Jeg har en fra billigetester.no. Har hørt om kvinner som har funnet hjertelyden allerede 7+3, men det har dessverre ikke jeg klart. Ikke har jeg tålmodighet til å lete noe særlig lenge heller :) Men jeg kommer nok til å bruke den mer aktivt når jeg er ett par uker lengre på vei. Er 7+4 i dag :)

Jeg var på ul 12-14 ganger i mine to svangerskap og ingen av legene sa at det var farlig. Jeg stoler på at det går bra. Doppler bruker jo jordmor også. Så kan ikke være så ille tenker jeg.

Jeg hadde forresten ikke livmor som lå foran men morkaka lå midt foran på magen og babyen bak så jeg hørte aldri noe hjertelyd på henne.

• Liker
Reactions: cs7
D er vel ikke farlig ved "normal" bruk. Men skjønt at man skal være litt forsiktig og ikke overdrive.

Jeg kjøpte i går. Såååå fantastisk å høre på, og ha muligheten til å høre når jeg vil. Kjøpte min på teknikkmagasinet for 350,-

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09 ♡
Ny termin 23.01.14 ♡

Back
Topp