Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hehe, hadde kanskje håpa å høre noe etter uke 12, er av den nervøse typen, så tenkte kanskje det kunne være greit å ha det hjemme hvis jeg skulle få panikk for at noe har skjedd.
Sniker fra oktober jeg. jeg ville ikke prøvd før ihvertfall etter uke 13. Jm slet lenge selv med å finne hjertelyden til lille, og jeg klarte ikke selv finne den før i uke 16 med hjemmedoppler. Men dette har mye med hvor morkaka ligger. er veldig kjipt om du ikke finner den selv så du må bekymre deg unødig mye!
He aldri brukt doppler å komme nåkk kje te å kjøba d heller.... Dei anbefale jo kje å bruga dopplene for mye,vett kje om d kan jer nge skade på d,men kje vett eg,,,, E bare d eg he sjøl hørt...
Har hørt litt forskjellig ang. hvilke uker man kan høre, men tror iallfall man ikke kan høre noe før uke 12.
Har også snakket med en doktor ang. hjemmedoppler da jeg har hørt at det kan være farlig. Han sa det eneste han kunne tenke seg at det skulle være skadelig, var hvis mor ble veldig stressa for å ikke høre lyd!
jeg er også av stressa typer, men jeg kunne aldri hatt doppler. jeg hadde turna helt hvis jeg ikke fant hjerte og hadde blitt helt avhengi tror jeg, måtte hør hver dag og det tviler jeg på er serlig bra
tar meg heller en tul på ul hvis jeg blir bekymra
Jeg har doppler. Prøver den nå utover med noen dagers mellomrom fordi jeg vil ha en bekreftelse på liv kjappest mulig etter MA sist. MEN stresse er ingen vits, med sistemann min var jeg vel kommet helt til uke 14 tror jeg det var før hverken jeg selv hjemme eller jordmor fant hjertelyden. Noen finner den mye tidligere, det er veldig individuelt og kommer an på ting som f.eks hvordan morkaken ligger og også litt om man har ekstra polstring på magen tror jeg...hihi
Gleder meg til å prøve, håper jeg finner noe. Hae også en MA bak meg, så vil gjerne vite om det er noe liv snart! Har vært på 4 innvendig UL, pga magesmerter og blødning, men de har ikke sett/hørt noe hjerte enda, da de mener det er for tidlig. Har tatt hcg prøver regelmessig.. Siste i morgen, og svar på torsdag. Gruer meg så veldig!!
Eg har doppler etter eg gikk gravid med sønnen min har prøvd den noen ganger allerede, men vet at det er nesten umulig å høre noe så tidlig så blir ikke stresset gleder meg bare til eg endelig finner den