Doppler, noen som har erfaring?

Siljevann

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har en doppler som jeg brukte forrige graviditet. Var veldig betryggende fordi jeg blødde mye men kjøpte den da jeg var i uke 16 så fant hjertelyden ganske fort. Men har veldig lyst til å høre tidligere noen som har erfaring med hvor fort de har hørt? :)
 
Er vel nærmere uke 11 man kan høre med doppler?
 
Jeg har hørt uke 14, men ikke sikker på hva som stemmer.
 
Jeg er nesten sikker på at jeg hørte i uke 9, sist svangerskap, men er litt usikker. Må sjekke om jeg har skrevet det ned et sted
 
Jeg kjøpte min da jeg var 13 uker med første men med andre så hørte jeg hjertet i uke 10. :)
 
Jeg mener jeg hørte rundt uke 9/10 i forrige svangerskap, men kan ha vært litt senere også. gleder meg til å finne frem doppleren denne ganga, men venter til etter tidlig ultralyd i begynnelsen av januar
 
Har en doppler som jeg brukte forrige graviditet. Var veldig betryggende fordi jeg blødde mye men kjøpte den da jeg var i uke 16 så fant hjertelyden ganske fort. Men har veldig lyst til å høre tidligere noen som har erfaring med hvor fort de har hørt? :)

Sniker
Jeg fant fra begynnelsen av uke 9. Brukte den 1 gang per uke, kun få minutter om gangen siden bruken skal begrenses så mye som mulig.
 
Sniker
Jeg fant fra begynnelsen av uke 9. Brukte den 1 gang per uke, kun få minutter om gangen siden bruken skal begrenses så mye som mulig.
Oki, fint da er det ikke så mange uker til jeg kan prøve, at det skulle begrenses var nytt for meg, takk for info. Kommer nok bare til å bruke den noen ganger til jeg kjenner spark :happy:
 
Oki, fint da er det ikke så mange uker til jeg kan prøve, at det skulle begrenses var nytt for meg, takk for info. Kommer nok bare til å bruke den noen ganger til jeg kjenner spark :happy:

Ja, vet ikke om det har vært så mye snakk om det tidligere. Blir litt "hysteri" om det på forumet iblant, men personlig tenker jeg en gang i uka i et veldig kort tidsrom er i orden de første ukene. Jeg brukte den aldri etter jeg begynte å kjenne liv i uke 15 :)
 
Jeg fant hjertelyden i dag, 8+5 uker. :D Tok bare noen sekunder å finne det, så det var veldig kjekt å høre at det er liv inni der. :)
 
Fant 8+5 sist. Og den før det fant jeg 9+0. Er 7+5 i dag, så prøver sikkert i neste uke en gang. Syns det er godt å vite at det er liv.
 
Fant 8+5 sist. Og den før det fant jeg 9+0. Er 7+5 i dag, så prøver sikkert i neste uke en gang. Syns det er godt å vite at det er liv.
Jeg fant i uke 10 sist og husker at jeg prøvde i uke 9 men fant ikke da. Det blir sikkert lettere å finne hjertelyd tidlig etter hvert svangerskap man har.
 
Tror det var rundt uke 8-9 jeg fant i svangerskap nr 2. Skal på ultralyd til uken, så prøver muligens etter det :)
 
Jeg fant i uke 10 sist og husker at jeg prøvde i uke 9 men fant ikke da. Det blir sikkert lettere å finne hjertelyd tidlig etter hvert svangerskap man har.
Det var ikke lett å finne han jeg fant sist i uke 8+5. Lyden lå liksom bak en saktere svosj-svosj lyd...Men hørte han bak der som et lite lokomotiv ;) Han skulle blitt nr 7, så jeg vet hva jeg skal høre etter. Dessverre mistet vi han i uke 14 i MA da.
 
Fant hjertelyd i uke 11-12 forrige svangerskap, har ikke prøvd tidligere. Prøver vel rundt da denne gangen også :)
 
Har veldig lyst på en sånn, men samboer er så skeptisk.. Redd det skaper mer bekymring enn glede :/ Hvilket merke har dere positiv erfaring med? Er 11 uker i morgen
 
Back
Topp