Doppler ! Hvor lete ?

HM89

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Jeg har fått meg angelsounds doppler og finner ikke hjertetlyden ... er 10+4. Hvor på magen burde man lete ? Finner kun min egen puls :(

Ligger vel fortsatt nedi bekkenet, så ved skambenet blir vel riktig. Husk at det ikke er alle som hører hjertlyd med doppler så tidlig da.

sniker
rett rundt skambenet, gjerne litt mot en av sidene. Men det er ikke uvanlig å ikke finne hjertelyd så tidlig, spesielt ikke om man er førstegangs.

Altså, jeg fant den i går og forrige dagen, men i dag hadde jeg ikke sjangs..
i går prøvde jeg tidligere på dagen og fant ikke, men fant den helt tydelig senere på kvelden :) Poenget er, ikke bli redd:) Folk som er mye lengre enn oss som ikke finner, selv om alt er bra.

Men til spørsmålet ditt:p Leter i området over skambeinet:) har pleid å finne et par cm over, litt mot venstre :)

Ja jeg har letet og letet. Tror jeg ikke kan bruke den mer ikveld , er vel ikke så bra.. men finner ikke noe annet enn min egen puls :/ vet at det ikke trenger å være farlig og at det ikke er uvanlig men litt kjipt . Og jeg er andregangs gravid :)

Ja jeg har letet og letet. Tror jeg ikke kan bruke den mer ikveld , er vel ikke så bra.. men finner ikke noe annet enn min egen puls :/ vet at det ikke trenger å være farlig og at det ikke er uvanlig men litt kjipt . Og jeg er andregangs gravid :)
Jeg finner heller ikke , er 10+1 . Jordmor sa at siden jeg har bakovervendt livmor og morkaka ligger foran, er sannsynligheten for å høre den så tidlig veldig liten.

Jeg finner heller ikke , er 10+1 . Jordmor sa at siden jeg har bakovervendt livmor og morkaka ligger foran, er sannsynligheten for å høre den så tidlig veldig liten.
Jeg har også bakovervendt livmor :) men ikke morkaka foran tror jeg. Får bare vente noen dager å se :)

Back
Topp