Doppler: hva mener dere?

har en doppler men det er så dårlig.er en sånn Angelsoundtype.Så skal kjøpe en av ei vennine som er mye bedre å finne lyden med pluss at den er digital så du ser hva pulsen er.

Hadde en angelsound i første svangerskap, men brukte den bare et par ganger, så tenker at jeg ikke kommer til å kjøpe ny. Ellers tenker jeg i forhold til bruk at faren med å ha en hjemme kan jo være overdreven bruk og at jeg ikke er sikker på kvaliteten på hjemmedopplerene i forhold til de som brukes av profesjonelle. Derfor tenker jeg det er vanskelig å skulle anslå en eventuell fare ved bruken.

Brukte i forrige svangerskap men kommer ikke til å kjøpe denne gangen..tror jeg får panikk hvis jeg ikke finner hjertelyd med den ;(

Ja, den kan jo skape både usikkerhet og ro, alt ettersom man finner hjertelyd eller ei. Jeg benyttet det noen ganger under forrige svangerskap, og strevde fælt med å finne hjertelyden i starten. Usikker på om jeg kommer til å benytte det under dette svangerskapet!

Hadde en angelsound i første svangerskap, men brukte den bare et par ganger, så tenker at jeg ikke kommer til å kjøpe ny. Ellers tenker jeg i forhold til bruk at faren med å ha en hjemme kan jo være overdreven bruk og at jeg ikke er sikker på kvaliteten på hjemmedopplerene i forhold til de som brukes av profesjonelle. Derfor tenker jeg det er vanskelig å skulle anslå en eventuell fare ved bruken.

Helt enig! :)

har en doppler men det er så dårlig.er en sånn Angelsoundtype.Så skal kjøpe en av ei vennine som er mye bedre å finne lyden med pluss at den er digital så du ser hva pulsen er.

Jeg har kun testet ut Angelsound tidligere. Det finnes nok mer avanserte på markedet, ja :)

Jeg har kun testet ut Angelsound tidligere. Det finnes nok mer avanserte på markedet, ja :)
angelsound er stor, flat og klumpete.Får liksom ikke vridd den i forskjellige vinkler.når jeg får en bedre doppler synes jeg likevel det er kjekt å ha.Brukte ikke den mye.Men synes den var kjekk å ha viss jeg kjente lite spark en dag.Tror ikke jeg brukte doppleren 1 gang i uka engang,men som sagt kjekk å ha:)

Jeg har en som jeg har brukt i de to tidligere svangerskapene og sikkert kommer til å bruke noen ganger nå også. Hadde nok ikke kjøpt om jeg ikke hadde fra før, og har vel ikke brukt den mer enn 3-5 ganger i tidligere svangerskap, så er ikke så redd for å bruke den for mye..... Den jeg har viser hjertefrekvens, og jeg har tatt opp hjertelyden til de andre to, slik at jeg har det som lydfil på pcn, det synes jeg er litt moro...

Men tenker jo at den kan være fin å ha dersom man blir veldig bekymret, men det er jo klart at dersom man ikke skulle få det til så kan det jo gjøre saken verre.

Kommer ikke til å kjøpe det :)

Får låne en hvis jeg ønsker, men vil i såfall først på første kontroll for å få bekreftet at alt er i orden :) vil ikke bekymre meg mer enn nødvendig.

Kommer ikke til å kjøpe, tror jeg vil engste meg mer da

Har dopler fra forrige svskap. gikk jo bra det, så kommer til å teste denne gangen også. Det er jo forskjell på å sitte med den hele dagen hver dag og et par ganger hvis du syns det er lite liv der inne.

Har det fra forrige svangerskap og kommer nok til å prøve det nå også. Syns det var veldig godt å bruke den hvis jeg var bekymret en dag.

Har aldri prøvd å kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller :)

Har dopler fra forrige svskap. gikk jo bra det, så kommer til å teste denne gangen også. Det er jo forskjell på å sitte med den hele dagen hver dag og et par ganger hvis du syns det er lite liv der inne.

Helt klart. For meg virket den betryggende :)

Back
Topp