Doppler eller ikke?

Brukte ikke det sist, men var på fler ultralyder. Har vært inne på tanken om å kjøpe en brukt om jeg kommer over, men tror jeg har kommet frem til at jeg ikke gidder :p

Ikke jeg.

Jeg føler at det kan bli riktig for meg å kjøpe min egen. Pga historien min i forrige svangerskap, er jeg mye bekymret/utrygg.

Nei, det har jeg ikke behov for.

Jeg føler at det kan bli riktig for meg å kjøpe min egen. Pga historien min i forrige svangerskap, er jeg mye bekymret/utrygg.

Samme her; kommer nok kanskje til å gjøre det pga historien min. Fram til jeg kan kjenne spark/bevegelse ser jeg på det som betryggende å iblant kunne finne hjertelyden. Etter å ha mistet i både ma og bo i uke 9/10 siste halvåret, så er jeg temmelig nervevrak:p

Forstår samtidig de som mener at doppler også kan skape bekymring da:) Jeg lånte for øvrig doppler en gang i første svangerskap og fant da hjertelyden i uke 10.

Hadde det på forrige og det beroliget meg veldig, selvom jeg hørte mine egne hjerteslag en god del ganger før jeg skjønte forskjellen :P :P så bruker den nok nå også, men ikke så ofte :)

Kjøpte en sist, og brukte den hver søndag frem til jeg kunne kjenne daglig liv. Grei måte å vite at ting er i live i magen :P

Jepp, kjøpte når jeg gikk gravid sist og synes det var veldig greit å bruke innimellom

Nei :)

Ikke :-)

Nei, aldri hatt det og må nok holde meg unna.
Men jeg skal innrømme at hadde jeg kunne tatt det rolig og bare sjekket innimellom uten å la det stresse meg, så kunne jeg ha funnet på å kjøpe meg noe sånt.

Vurderte litt da jeg fant en billig en i Sfj på finn i går. Hørte med typen og han mente at to ultralyder fikk være nok.

Jeg har litt lyst på :)

Back
Topp