Litt usikker, men fant ikke lyden igjen så kanskje
8+1 idag
skal ikke lete på en stund nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt usikker, men fant ikke lyden igjen så kanskje8+1 idag
skal ikke lete på en stund nå
![]()
HerligLoppa mi svømmer rundt hele tiden så kan være vanskelig å finne. Men jeg setter meg i sitte/ligge/slække stilling, holder doppleren på stedet jeg oftest finner loppa, selvom den ikke er der så svømmer den jo rundt å plutselig hører jeg hjerte toget![]()
Det var lilleHerlignå har jeg lett så vil ikke lete på noen dager nå. Ikke bra med for mye heller
![]()
Det var lillehørte idag og lyden kom frem og tilbake med svulpe lyder
måtte høre da jeg takler dårlig å se at noen mister. Får hjerte i halsen :/ men huff håper at de ikke mister at alt er uskyldig
![]()
Ja det føltes godtSå flott at du fant dendet er en utrolig deilig følelse
![]()
Ja jeg vet.. det er helt forferdelig å lese om alle som har mistetog alle som er bekymret..
krysser fingrene for alle sammen og håper alle hjertene slår ❤
Ja det føltes godtden er super svak så hørte den bak min
ja
jeg har vært en av de 4 ganger så jeg vil at dette skal gå bra. Det skal gå bra
håper det
bare klarer ikke kommentere eller lese for jeg blir livredd så jeg nesten griner og tenker på om jeg kjenner tegn osv :O jævlig å ha det sånn
Gang frykten din med 100 minst så har du min når den kommer :/Huff ja kan forstå det er vondt og skummelt. Jeg vet ikke hvordan det føles, jeg er en av de som er heldige og aldri har mistet. Men jeg skjønner frykten, for den har jeg også. ❤
Har veldig lyst, men er så redd jeg ikke finner noe og blir hysterisk! Men det må jo være utrolig deilig å høre![]()
Snakk med deg selv- forbered deg på å ikke finne- vær klar over sjansene for det så går det nok bra![]()