Doppler 9+2

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Nå hørte jeg endelig hjerteslagene til babyen og jeg er sååååå glad!! Har vært så redd for at den var død, men nå kunne jeg ikke vært mer glad! 176 slag i minuttet telte samboeren min, som jo visst er veldig vanlig ved 9 uker.

Da er alle disse gravid symptomene (ekstrem kvalme og trøtthet+kvisene) verdt det :D :Heartred

Vedlegg

• 0E3E5D6F-3E69-45AE-8B5F-FAEE0ECCE0E1.png
    0E3E5D6F-3E69-45AE-8B5F-FAEE0ECCE0E1.png
    105,2 KB · Visninger: 39
Når er det vanlig å høre doppler for første gang? :)
Jordmødre og leger vil helst ikke før uke 12, men uke 9 kan man høre om man leter. Samtidig er det veldig vanlig å ikke finne den så tidlig, viktig å ikke få panikk om man ikke finner den.

Jeg har jo prøvd å høre siden uke 8 og ikke hørt noe. Har ikke fått panikk siden jeg vet det er tidlig, men har liksom blitt irritert for det. fant ikke lyd i går, men nå fant jeg på første forsøk :D Vet heller ikke om det hjelper på å høre tidlig at jeg er veldig slank. Hørte tidlig med forrige også.

Hvem doppler har du?:)
Jeg har de to andre svangerskapene hørt i uke 10 ca, så håper å finne noe når jeg har kommet så langt:happy:

For en lettelse å høre den lyden. Jordmor ville ikke prøve nå selv om jeg er over 10 uker så jeg bestilte time hos fastlegen når jeg er litt over uke 12 og da håper jeg hun finner noe..

Hvem doppler har du?:)
Jeg har de to andre svangerskapene hørt i uke 10 ca, så håper å finne noe når jeg har kommet så langt:happy:

Jeg kjøpte babyplan sin på billige-tester.no :) Er veldig fornøyd med den!
Hvor får man tak i sånn? Så fantastisk!!!
Overalt på nett! Sist svangerskap fikk jeg låne av ei i familien (angelsound tror jeg), men nå kjøpte jeg egen (babyplan) siden det var så billig. Tror jeg betalte 249kr eller 349kr :)

Jeg kjøpte babyplan sin på billige-tester.no :) Er veldig fornøyd med den!

Overalt på nett! Sist svangerskap fikk jeg låne av ei i familien (angelsound tror jeg), men nå kjøpte jeg egen (babyplan) siden det var så billig. Tror jeg betalte 249kr eller 349kr :)

Herlig!! Dette visste jeg ikke. Kjøpes med en gang :)

Jeg klarte ikke finne noe selv :( men alt var kjempe fint på tul idag, så får vel bare vente en uke og prøve igjen :p
Jeg hadde jo prøvd hver dag i nesten 2 uker før jeg fant, og jeg sliter med å finne den fortsatt. Det er liksom litt kronglete.

Vent noen dager/uker og kanskje du finner den selv :) hvor langt er du på vei igjen ?

Jeg hadde jo prøvd hver dag i nesten 2 uker før jeg fant, og jeg sliter med å finne den fortsatt. Det er liksom litt kronglete.

Vent noen dager/uker og kanskje du finner den selv :) hvor langt er du på vei igjen ?

Er 9+4 idag :) så er jo enda veldig tidlig og jeg har bare prøvd en gang! Er så betryggende å kunne høre hjemme når fosteret er så lite at man ikke kan kjenne det enda! Gleder meg til jeg også finner det hjemme :D :Heartred

Jeg fant i dag! xsmile9 9+1! Hjertelyden lå på 170 +- :Heartred

Back
Topp