Dopper og hjertelyd!

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hjertelyden jeg finner med Doppler gir ca 70 slag i minuttet. Siden dette er den eneste jeg finner så lurer jeg på om det kan være doble hjerteslag? Eller er det bare min egen jeg hører overalt? Den er lett å finne, men samme puls. Er ikke spesielt bekymra, bare lurer på om det er flere med samme erfaring?

Mest sannsynlig din egen. Hvor mange uker er du?

Man hører sin egen veldig godt og gjerne opp til flere steder.
Siden det var 70 slag i minuttet vil jeg tro det er din egen.
Man er ikke i tvil om man finner babyen sin :-) det slår så veldig fort :-)

Mest sannsynlig din egen. Hvor mange uker er du?

Jeg er 13+3 og lite dreven med Doppler. Men ganske sikker på at jeg har funnet babyens hjerte en gang før, en ukes tid siden, og da gikk det fortere! Jeg fant hjertelyden flere steder, men den var ca 70 overalt. Lyden var derimot annerledes når jeg lytta nærmere mitt eget hjerte, men det har vel noe med tarmer osv å gjøre... Vil jeg tro.

Man hører sin egen veldig godt og gjerne opp til flere steder.
Siden det var 70 slag i minuttet vil jeg tro det er din egen.
Man er ikke i tvil om man finner babyen sin :-) det slår så veldig fort :-)

Takk for svar! Da får jeg prøve igjen i morgen:-)

Det er din egen. Men kan være vanskelig å finne babyen sin hvis du har morkaken bakover (? Eller foran?) :)

Prøv igjen om litt. ;)

Prøvde igjen i morges og lykkes med en gang! Morkaka ligger bak, men jeg fant hjertelyden ganske mye mer til høyre nå enn sist gang, så jeg har nok ikke lett på rett sted! Veldig betryggende når man finner de små, hastige hjerteslagene<3

Morkaken min lå foran sist og jordmor fant lyden litt på høyre siden min. Du hører veldig godt om det er babien sin hjertelyd for den går nesten dobbelt så fort - rundt 140 mener jeg det ligger på

Morkaken min lå foran sist og jordmor fant lyden litt på høyre siden min. Du hører veldig godt om det er babien sin hjertelyd for den går nesten dobbelt så fort - rundt 140 mener jeg det ligger på

Når jeg fant den i dag lå den på ca 150, så det var definitivt min egen jeg hørte i går. Men sist gang fant jeg den til venstre og ned for navlen, så jeg antok at det var der den var nå også. Men det forandrer seg tydeligvis fort! Synes det er veldig spennende med utviklingen nå. Ønsker bare at magen skal bli litt mer tydelig og litt mindre dvask :-P

Jeg er 13+3 og lite dreven med Doppler. Men ganske sikker på at jeg har funnet babyens hjerte en gang før, en ukes tid siden, og da gikk det fortere! Jeg fant hjertelyden flere steder, men den var ca 70 overalt. Lyden var derimot annerledes når jeg lytta nærmere mitt eget hjerte, men det har vel noe med tarmer osv å gjøre... Vil jeg tro.
70 slag er din egen, ikke babyen! Du er ikke i tvil når du først finner den. Høres ut som et tog.

Når jeg fant den i dag lå den på ca 150, så det var definitivt min egen jeg hørte i går. Men sist gang fant jeg den til venstre og ned for navlen, så jeg antok at det var der den var nå også. Men det forandrer seg tydeligvis fort! Synes det er veldig spennende med utviklingen nå. Ønsker bare at magen skal bli litt mer tydelig og litt mindre dvask :-P

Så kos å høre at du fant den <3 Håper jeg får høre mini i magen neste uke når jeg skal til jordmor :)

Back
Topp