Dopler

rosa-frøken

Betatt av forumet
Er det mange som har funnet hjertelyd selv? Er 9+3 i dag, og prøvde med doplern min men fannt ikke noe.. Bør jeg være bekymret? Husker ikke i hvilken uke jeg fannt sist. Og er heller ikke sikker på hvor langt ned eller opp den skal ligge nå..

Jeg har jo ikke prøvd, men hun jeg kjøpte av sa at den ikke kunne brukes før uke tolv.
Vet ikke om det har noe med hvilket merke man har eller om barnet er stort nok da til å høres igjennom mageno_O

Fant i uke 9 sist, men søsteren min fant ikke før lenge etter selv om vi begge ventet nr 2. Du har ingen grunn til bekymring, det er tidlig ennå og fosteret har veldig god gjemmeplass :)

Også er det ikke alle som anbefaler dopler og det å prøve å finne hjertelyd selv, da det kan skape unødvendig bekymringer og stress hvis man ikke finner den :)

Jeg har (pleier å bruke den på bikkjene når de er drektige haha) men blir ikke å begynne å prøve før uke 14-15.

Nei, du bør ikke bekymre deg. Det kan nok være vanskelig i fortsatt mange uker! Forrige gang sa jm til meg at kanskje vi hører... i uke 16! Den ligger jo veldig langt ned nå,du må nok på trusekanten.

Jeg har, men fant ikke lyd. Prøvde i 9+4. Men vet de ikke anbefaler det gr stress osv, så jeg prøver igjen senere:)

Back
Topp