Dopler

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Hei. Dere som har dopler / skal kjøpe dopler. Hvilken har dere og hvordan fungerer de. Hvilken type er best osv? Fikk fryktelig lyst på nå, og siden jeg bare er hjemme å kaster opp å ikke bruker penger på noe tenker jeg at jeg kan spandere på meg en :-D

Jeg kjøpte på angelsound første gang men den virket ikke lengre så kjøpte en litt dyrere en på babyplanet som viser antall slag og den lå i postkassa 2 dager etter bestilling :D

Jeg skal bestille en angelsound fra ebay koster 150 kr der!

Hvor langt er du? Jeg har heller ikke klart å finne og jeg er 8+4 :( men muligheten er der for at jeg er kortere på vei enn det så trøster meg med det og prøver igjen om noen dager. Sist fant jeg den rundt uke 8-9 :)

Hvor langt er du? Jeg har heller ikke klart å finne og jeg er 8+4 :( men muligheten er der for at jeg er kortere på vei enn det så trøster meg med det og prøver igjen om noen dager. Sist fant jeg den rundt uke 8-9 :)
10+0 imorgen. Har gelé overalt nå. Fant bare min egen puls.

10+0 imorgen. Har gelé overalt nå. Fant bare min egen puls.

Jeg fant heller ikke min før i dag. Jeg så på den her videoen og skjønte at jeg måtte MYE lengere ned og etter en del leting fant jeg den til slutt så vidt helt nederst (som du ser må legen enda lenger ned enn der han begynner), og da var det ikke supertydelig lyd men ikke tvil om at det var babyen. Jeg er 10+2 i dag.

Du får prøve på nytt senere, jeg fant hjertelyden noen sekunder så forsvant den igjen. Blir lettere å høre når du er lengere på vei :)
Men kan det ha vært den jeg hørte. Den gikk raskt men kom aldri opp mot 150 for mistet lyden så fort?
Brukte 30 min før jeg fant den

Back
Topp