Dopler...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Noen av dere her inne som har dopler? enten fra tidligere eller kjøpt/bestilt nå?
Hvor har dere bestilt fra? Hvilke merke? enkel i bruk? og er de av dere som har prøvd fornøyd???

Jeg har ikke, men tror det er noen her inne som har.. har litt lyst på selv, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe...

Jeg har en sånn angelsound doppler.. Funker veldig fint :) Kjøpte min på finn,men du får kjøpt de på teknikkmagasinet :)

Jeg har den billigste fra angelsounds, og prøvde den på onsdag (11+0) og hørte hjertelyden til bøllefrøet. Det brusa i hele kroppen, og alt blei mye mer virkelig. Anbefales:)

Noen av dere her inne som har dopler? enten fra tidligere eller kjøpt/bestilt nå?
Hvor har dere bestilt fra? Hvilke merke? enkel i bruk? og er de av dere som har prøvd fornøyd???
Er du gravid Troillmor?? :D Er fra oktober 13 forumet, og nå på mai, og husker deg så godt; tenkt på deg ofte!

Jeg har en baby-watcher doppler som jeg kjøpte brukt selv. Der kommer der opp på displayet om den registrerer hjertelyd, så kommer hjertelyden opp på skjermen. Kjempe koselig å ha, og en grei "sikkerhet ".

Og kjekt for pappaen og storebror å lytte :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Jeg har angelsound mini :) kjøpt på angelsound.no

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en angelsound doppler kjøpt på teknikkmagasinet fra forrige svangerskap. Den var ikke så veldig dyr, uten at jeg husker nøyaktig hva den kostet :) veldig fornøyd! Fant hjertelyden med 100% sikkerhet nå 9+4. Blir plutselig mye mer virkelig :)

Back
Topp