Bouncy the Butthead Slayer
Elsker forumet
Prøvekanin skrev:Det er meg helt fullstendig hinsides sykt å skremmende at noen doper ned sine barn .
Å ja uansett grunn !!!!!!! Har barnet en alvorlig sykdom som tilsier at det MÅ gis så kan jeg tildels forstå .
Men dessverre i dagens samfunn så er neddoping lettere for folk , i den travle hverdagen , en god gammeldags barneoppdragelse.
Pga en travel å stressende hverdag , hvor jobb å jaget etter penger ofte kommer i første rekke , så kommer dessverre ungene våre ofte i andre rekke.
Å ta den "fighten" på kvelden når ungene skal legges blir derfor for hard , å folk er for trøtte til å gi ungene den grensesettingen å oppmerksomheten de så sårt trenger.
Ps : Før alle halshugger meg nå så snakker jeg selvfølgelig ikke om ALLE ;-)
Nei, men tror du virkelig at problemet med foreldre som doper ned barna sine er så hinsides gedigent at du har belegg for å omtale det som om det var et utstrakt samfunnsproblem? Eller kan det være at du har lest overskrifta i artikkelen og skummet lett gjennom resten, for så å lage deg en egen forestilling om hvordan ting forholder seg?
Det irriterer meg at drittaviser som Dagbladet spyr ut slike spekulative artikler som en annen olding med lukkemuskelproblemer, men det er enda verre at så mange går rett på og sluker åtet helt og rått.