Doper dere ungene deres??

snart2

Forelsket i forumet
Jeg bare lurer på hvordan i alledager dere får tid til å være her inne så mye? har dere plassert ungene vekk eller er de bare utrolig snille?? Paal blir utålmodig etter 4 sekunder alene...

[:D][:D][:D][:D]

Når jeg er her på dagtid sover han som regel! Men er her mest på kvelden da![:D]

Leah liker godt å leke litt alene på gulvet hun da..

Her også... Bytter på lekegrinda og gulvet... [:D]

Er mest her når hun sover.
Så sitter hun av og til på fange me meg [8D]

He He Hi Hi
Godt spørsmål! [:D]
Jeg er her mest når han sover eller på morningen etter han har fått mat og leker på gulvet!
I dag går jeg litt til og fra mellom husarbeidet og han ligger på gulvet og trener [;)]
Håper han lærer seg å komme fremover snart! For han har vært ganske utålmodig og grinete sist uke [&:]
Griner fort hvis vi bare går forbi ham [8D]

ORIGINAL: Mrs J.

ORIGINAL: snusken

He He Hi Hi
Godt spørsmål! [:D]
Jeg er her mest når han sover eller på morningen etter han har fått mat og leker på gulvet!
I dag går jeg litt til og fra mellom husarbeidet og han ligger på gulvet og trener [;)]
Håper han lærer seg å komme fremover snart! For han har vært ganske utålmodig og grinete sist uke [&:]
Griner fort hvis vi bare går forbi ham [8D]

Det går sikkert fort over.
Vi hadde det også sånn en stund men nå som hun kan komme seg rundt på egenhånd så er alt gøyere enn mammaen.

Ja jeg håper han snart lærer seg å krabbe! For han er en ordntlig mammadalt for tiden og det er ikke bare gøy [8D]

Lillemann sover stort sett når jeg er her.. eller så leker han[:)]

[:D]hun ligger masse på gulvet og åler seg rundt omkring eller så sover hun...det er som regel da jeg er her..eller så sitter hun å leker i grinda...har ikke gått av å få oppmerksomheten min hele tiden heller[:D]

Er her vel stort sett på kvelden...Hender jeg titter litt innom på dagtid,og da sover minstemann som regel...
Og de to største leker fint sammen...Og ikke mer eller mindre voldelige...[:-]

Back
Topp