Doona+ bilsete og vogn i ett?

Har brukt å sette bilsete oppi handlevogna på butikken:) synst den så vanskeli ut å ha i butikk med evt en ekstra handlekurv, kan ikkje gå til butikken med vogn herfra.. så må i bil uansett:)

Jeg er nok litt skeptisk. Tenker at mye av en god vogns funksjoner har måttet vike for det designet. Er det ikke omtrent like lett å ha en vanlig vogn man kan klikke bilsetet på? Da får man bedre hjul, kurv under vogna, bedre håndtak.

Ville heller ha hatt en bilstol der man kan kjøpe adapter til vogn. Finnes mange forskjellige. Jeg har for eksempel tfk vogn. Og maxi cosi støl og adapter mellom. Er veldig mange vogner det finnes adapter til .

Det er veldig lett sette på adapter på hvilken som helst bilstol så passer den til alle understell til vogner. Da får du samme greia :)

Syns denne virket veldig praktisk! Da slipper man å dra ut hele understellet til vognen for å klikke på, og slipper å bære barnesetet unødvendig. Så JEG syns denne virket helt topp! Hadde jeg kun ventet én, så skulle denne jaggu blitt vurdert denne også. Men med tvillinger må jeg ha understellet å klikke barnesetene på.

Selvfølgelig ingen vogn for lange turer eller utflukter, da babyen trenger å utfolde seg / ligge osv. Men absolutt veldig praktisk syns jeg :) med en annen vogn som tur vogn / lengre utflukter.

(Sniker)

Frarådes.
Bli med i gruppen "Bilstoler" på Facebook, så kan du lære om hvilken stol som er sikrest, og passer best til ditt behov. :)

Tenker at sikkerhet går foran praktisk, og hadde glatt valgt den bort til fordel for en stol som har gjort det godt i tester.

Har endå til gode å lese en sikkerhetstest der denne stolen scorer bra mtp sikkerheten og ikkje det praktiske! Og eg tenke at sikkerheten e faktisk viktigast i en bilstol!

Back
Topp