Doomoo ammepute?

mamma2be89

Betatt av forumet
Noen som har erfaring? Tenkte å bestille denne for å bruke den å sove med nå før fødsel men også å bruke den som ammepute, men hvilken størrelse skal jeg kjøpe? Medium eller large. Jeg syns den large ser veldig stor ut når jeg skal bruke den til amming. 170 cm er ganske mye. Håper noen kan hjelpe meg :-)

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥

Har dessverre ikke erfaringer med merket. Kanskje du har et bilde av den så kan det være lettere å veilede deg :)

Dette e large. Den jeg har sett på først siden jeg har mye smerter om nettene og kunne trengt noe skikkelig støtte :-)

Vedlegg

• 1388236561355.jpg
    1388236561355.jpg
    42,2 KB · Visninger: 82
Dette er medium. Den er vel på størrelse med vanlige ammeputer tenker jeg.

Vedlegg

• 1388236656450.jpg
    1388236656450.jpg
    32,7 KB · Visninger: 71
Jeg har kjøpt meg en i large og den er helt magisk! :D Har jo ikke prøvd til amming enda, men til soving og i sofaen som støtte er den dritbra synes jeg.. Mannen er også glad i den (les: stjeler den så snart muligheten byr seg) ;)

Har large. Elsket å sove med den når jeg var gravid. Og elsket å amme med den.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Ser ut som det er veldig variert med hva folk liker ved denne puta. Nå har jeg bestilt den så håper jeg å krysser fingrene for at den faller i smak for meg siden den er så dyr at jeg har lite lyst å kjøpe ei ny pute for å amme med :-)

Er du fornøyd med den?
Jeg har nettopp fått en large i dag .. (Termin om 4 uker)
Og herreguuuud! Mitt liv er så mye lettere nå. Endelig er det lett å finne en holdbar stilling. Jeg sovnet faktisk med en gang jeg kom hjem fra posten og la meg med den. Har ikke sovet så utrolig godt på månedsvis.
Må anbefale denne til alle.
Denne er faktisk uunværlig, om man vil ha det litt lettere hvis man har mye vondt i rygg, bekken, murringer osv..
ABSOLUTT pengene verdt!
Jeg hadde gjerne betalt dobbelt, om jeg hadde visst hvor god den er!

Jeg er veldig fornøyd med den :-) er litt stor å amme med, men får det til nå :-) liker at den er så god å forme :-)

Har L og den er helt fantastisk å sove med. Anbefales.
Har ikke prøvd å amme med den ennå.

Jeg har L og e l s k er den!
Sitter med en i rygge nå bla, den er helt fantastisk. Nåde sambo og min bror(!) elsker den. Kan ikke få rost den nok.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp