Donya har ikke...

muffinium

Glad i forumet
bæsjet over to døgn nå...har prøvd malt men virket ikke...ufff så slitsomt å vente på dette her hver gang...kanskje jeg å slappe av om bæsjen hennes ass for hun bæsjer jo til slutt men skal ta det opp med fastlegen imorgen...skal på kontrol...håper hun bæsjer før det da!!! hun har det faktisk ikke hvondt eller noe...ikke noe tegn på at hun er misfornøyd...veldig rolig og blid jente...
:)

Så lenge hun er blid og virker fornøyd, ville jeg ikke stresset så mye m det.  Du merker det med en gang de begyner å styre, da er det ikke mye smil og ro lenger[:)]  Men lurt å nevne det for legen når du først er der, han kan sikkert komme med noen beroligende svar.

Ammer du eller gir du mme?
Det er ikke uvanlig at det kan gå mange dager om du ammer....

det samme har skjedd her og,,men vi bruker mme, så det skal jo helst ikke skje da....hun bæsjer likevel bare annenhver dag da...

men det jeg gjør om jeg blir utolmodig, er å bruke termometer i rumpa, og så etterpå holder jeg henne opp, med hennes rygg mot min mage, og en hånd under hvert av lårene hennes....
holder henne slik over bleien/doen, og da får hun tyngdekraften til hjelp, samtidig som litt press på magen.,...
da kommer det som regel raskt!

Back
Topp