Donut hjelp!

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Noen her som kan noe om de hair donut?
Har prøvd noen er liker de, men problemet mitt er tungt hår så disse type hårnålene blir ødelagt etter en gang og frisyren detter som regel :(

hmprod

Er det noen type hårnåler som faktisk vil holde håret mitt oppe? er også ganske langt!

Vis det er noe som finnes på ebay er det bare fantastisk :)

Kan hende du rett og slett har for mye og tungt hår:P

De finnes i større og med grovere overflate, som gjør at de sitter bedre i håret. Spør i en frisørsalong!

De finnes i større og med grovere overflate, som gjør at de sitter bedre i håret. Spør i en frisørsalong!
Takk kan prøve det, hadde bare håp om at noen her hadde noen billigere løsninger :)

Bruker man ikke strikk først da? Rundt donuten liksom? Så fester små små hårremser med lus etterpå?

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker man ikke strikk først da? Rundt donuten liksom? Så fester små små hårremser med lus etterpå?

Jo gjør det, først strikk så donut så strikk, problemet er at hårnålene ikke greier å holde resten av håret rundt den oppe

Jeg ruller håret rundt donuten, drar hestehalen opp, sett donuten ytterst og ruller inn over.

Ellers hadde jeg aldri fått den til å sitte i mitt tykke hår.

Noen her som kan noe om de hair donut?
Har prøvd noen er liker de, men problemet mitt er tungt hår så disse type hårnålene blir ødelagt etter en gang og frisyren detter som regel :(

hmprod

Er det noen type hårnåler som faktisk vil holde håret mitt oppe? er også ganske langt!

Vis det er noe som finnes på ebay er det bare fantastisk :)

Har du prøvd sånne hårnåler?

Setter aldri opp håret selv, men sett mange som bruker det og dem får du kjøpt overalt.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1393150337413.jpg
    1393150337413.jpg
    11,7 KB · Visninger: 30
Jeg har ikke tjukt nok hår til og få hår rundt hele engang jeg... :p

Ingen tips da, hørtes lurt ut d svaret ovenfor!

Prøv å flette resten av håret og snurr rundt den største donuten du finner ;) På glitter fins de i 4-5 str også ville jeg brukt lange, åpne lus ;)

Ikke alle gjør det. Jeg ruller håret mitt rundt smultringen slik at jeg ikke får noe hår som ligger rundt, alt er inni donuten. Syns det er mye finere enn å ha det strikket, for det kan fort bli til en rar frisyre hvor man ikke lengre har en bolle, men bare en smultringformet tut som stikker ut fra hodet. Forstår jo at det kanskje kan være vanskelig for de som har annet hår enn jeg har da, mitt hår er så tynt at selv om det er langt, så sliter jeg med å få dekket smultringen, så jeg bruker oftere en sokk som jeg bare klippet åpen i tåa og rullet sammen til en mindre smultring. Det kan jo være noe å prøve da.

Tar på smultringen slik som dette:
https://www.youtube.com/watch?v=gw_pfHbht1s

Prøv å flette resten av håret og snurr rundt den største donuten du finner ;) På glitter fins de i 4-5 str også ville jeg brukt lange, åpne lus ;)
fletter resten av håret ja, men liker ikke de i større str enn den jeg ;)

Men kan prøve de andre hårnålene :)

Har du prøvd sånne hårnåler?

Setter aldri opp håret selv, men sett mange som bruker det og dem får du kjøpt overalt.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Har ikke gjort det men går jo ann å prøve :D

Jeg ruller håret rundt donuten, drar hestehalen opp, sett donuten ytterst og ruller inn over.

Ellers hadde jeg aldri fått den til å sitte i mitt tykke hår.

Åssen type donut har du da? for den "vanlige" som er overalt i norge er jo helt rund så ser ikke helt for meg hvordan det skal gå :)

Åssen type donut har du da? for den "vanlige" som er overalt i norge er jo helt rund så ser ikke helt for meg hvordan det skal gå :)
Vanlig rund, hvorfor skulle ikke det gå?

Vanlig rund, hvorfor skulle ikke det gå?

nei bare lurer siden jeg har hår som er ganske langt så skjønner ikke helt hvordan du gjør det, hadde sikkert forstått det om jeg så det

Kan kjøpe en større dott da :) jeg setter min dott på, så tupperer jeg håret, så fester jeg med lus og bobbypins og hårspray ^^

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan kjøpe en større dott da :) jeg setter min dott på, så tupperer jeg håret, så fester jeg med lus og bobbypins og hårspray ^^

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
vil ikke ha større for da blir den for stor for hode mitt ;)

Back
Topp