DoNu`s dagbok

DoNo

Gift med forumet
Hallo, jeg er ny her[:)]!
Vi går en spennende tid i møte, har så vidt begynt å planlegge nr. 2!
Men siden syklusen min har vært litt rar i det siste har jeg begynt på hormontabletter, og disse skal jeg ta i tre sykluser. Er inne i min første syklus med disse nå, så jeg krysser fingrene for at alt går bra! Noen som har noe erfaring med slike forresten? Har aldri godt på noe slikt før!
Men etter syklus nr. 3 er over, sånn i begynnelsen av mars, er vi i gang forhåpentligvis! Jeg gleder meg!
 
Håper alle får en fantastisk god jul!
Kos dere!
 
Hvordan får dere slike morsomme "rader", eller hva det heter?
Jeg er ny her jeg;-)![:D]Jeg liker disse smileysene[:D]!
 
Min syklus i desember:
6. Mens
7. Mens
8. Mens
9. Mens
10. Mens
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.Hormontabletter (HT)
22.HT
23.HT
24.HT
25.HT
26.HT
27.HT
28.HT
29.HT
30.HT
31.HT
1. HT
Og så skal jeg får TR om en til to til tre dager visstnok. Jeg har hatt en utrolig bra syklus så langt! MYE BEDRE ENN PÅ LENGE! Og jeg har nok hatt EL også, bruker babycomp! Noen som har hatt erfaringer med den? Jeg har brukt den på jakten på førstemann og da gikk det glimrende!
 
 
 
Primolut heter disse hormontablettene!
Håper de fungerer[:)]!
 
Det er nesten det samme tror jeg [8|] Håper du slipper å være her inne lenge, ønsker deg lykke til .[;)]..og goooood jul!![:)]
 
Lykke til til dere alle sammen!
Jeg ønsker dere alle en riktig god jul! Håper dere får en koselig julefeiring!!!!!
 
Da kom TR den 31.12.09!
Og andre syklus med hormontabletter har begynt, bare denne og en syklus igjen[:)]!

Jeg gleder meg til å begynne med prøvingen!!!!!

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!
2010 BLIR ET FLOTT ÅR FOR OSS ALLE, DET ER JEG HELT SIKKER PÅ[:D]
 
De aller fleste er sånn ca. 25 - 27 dager med blødninger på mellom 8 og 10 dager. Den aller siste synes jeg at jeg småblødde hele tiden. Var hos gynekolog, men fant ingenting. Fikk hormontabletter, trodde de kunne hjelpe meg. så jeg satser på det[;)]!
 
Jeg håper jeg kommer til å drømme at jeg er i varmere strøk i natt for jammen er det kaldt nå......
 
ORIGINAL: griseknoen

Gratulerer så mye med dagbok, og lykke til med prøvingen.
Håper hormonpillene funker for deg [:)]

 
[:)]
 
 
 
Dette klarer jeg bra......
 
Jeg har laget "nedtelling" via lilypie, men jeg få det ikke til jeg...
 
 
Hei å Lykke Til med prøvingen: )
Jeg fant nettop ut selv hvordan jeg fikk disse på signaturen min, når du har laga en ferdig på lilypie
trykk på der det står PseudoHTML, UBBCode and BB Code så kommer koden inni den lille blå boksen, kopier den å lim den inn på signaturen din på min profil så skal den sitte, ihvertfall dette jeg gjorde, håper det var til hjelp : )
 
Og jeg prøver......
 
..og jeg prøver igjen....
 
JEG KLARTE DET!!!!!!!![:D]

Tusen tusen takk!
 
Back
Topp