Donorsæd. Vet ikke om jeg er på riktig sted. Men er det noen som har erfaring med det. Singel og ønsket sterk barn i tre år. På leting etter Donorsæd

lamelia

Blir kjent med forumet
Hei.
Jeg er egentlig gravid nå. Men fra starten av svangerskapet har hcg ikke vært optimalt og mandag fikk en som tok ul miserable om ingen hjerteaktivitet. Reiste på ahus nå og der så de ikke. Men de ville være 100 % sikker før de gir meg tabletter.

Så mange tårer. Men har tenkt tanken å dra til sæddonor bank.

Noen som kan fortelle meg de som har evt gjort det?

Mvh Lamelia
 
Sædbankene sender sæd til klinikker, så en kan ikke dra til en sædbank for å bli gravid, da må en gå via en klinikk. Som enslig kan en nå gjøre det i Norge, enten offentlig hos riksen eller st.olavs (og sikkert hos flere etter hvert) eller privat hos private klinikker. Det finnes jo også masse klinikker utenfor Norge:)

Selv gikk jeg privat i Norge.
 
Jeg er enslig, og forsøker å bli gravid med sæddonor. Jeg går privat på grunn av alder, men synes prosessen har vært fin så langt. Jeg brukte litt tid på å slå meg til ro med at sånn måtte det bli, men nå er jeg helt komfortabel med det :) Det er selvfølgelig dyrt, men jeg hadde uansett ikke rukket det innenfor det offentlig i Norge på grunn av alder. Hvis du virkelig ønsker barn, og opplever at tiden går fort (jeg vet ikke hvor gammel du er da) - så ville jeg sagt: kjør på!
 
Glemte å svare. Første runde med donorsæd og venter tr denne uken. Men med smerter i rygg og mensensmerter pluss blod på papiret så krysser jeg for at det fester seg hadde slike smerter da jeg var gravid i sommer. Daisybloom hvordan går det?
 
Glemte å svare. Første runde med donorsæd og venter tr denne uken. Men med smerter i rygg og mensensmerter pluss blod på papiret så krysser jeg for at det fester seg hadde slike smerter da jeg var gravid i sommer. Daisybloom hvordan går det?
Jeg hadde kjemisk nå i november, men skal starte på nytt forsøk i januar:) Det blir da forsøk 2 og innsett 2, så håper virkelig det går!
 
Back
Topp