Donorsæd til ivf - hvor mange strå

Statistikern

Elsker forumet
Assistert-jentene
Hei, vi vurderer å gå privat og ser på priser for donorsæd fra European Spermbank. Hvis vi kun skal gjøre et forsøk med ivf privat, holder det da å bestille 1 strå?
 
Hei, vi vurderer å gå privat og ser på priser for donorsæd fra European Spermbank. Hvis vi kun skal gjøre et forsøk med ivf privat, holder det da å bestille 1 strå?

Klinikken ordnet alt dette for meg.
Men ble bare bestilt ett strå til ett forsøk ja.
Jeg er enslig. Donor er ikke-anonym selvfølgelig (noe annet er ikke lov i Norge), men alt jeg vet om han er at han matcher meg i hud-, hår- og øyefarge.
 
Klinikken ordnet alt dette for meg.
Men ble bare bestilt ett strå til ett forsøk ja.
Jeg er enslig. Donor er ikke-anonym selvfølgelig (noe annet er ikke lov i Norge), men alt jeg vet om han er at han matcher meg i hud-, hår- og øyefarge.
Det er fordelen med IVF, ett strå kan befrukte alle eggene som hentes ut :happy:
Må man forresten legge frem politiattest når man går privat hvis man har gått offentlig tidligere? Tenkte det kan være lurt å bestille allerede nå i tilfelle.
 
Må man forresten legge frem politiattest når man går privat hvis man har gått offentlig tidligere? Tenkte det kan være lurt å bestille allerede nå i tilfelle.
Jeg er i utlandet, så vet ikke dessverre, men hvis dere kan søke nå uten noe mer bekreftelse ville jeg gjort det, så slipper dere potensiell ventetid ❤
 
Må man forresten legge frem politiattest når man går privat hvis man har gått offentlig tidligere? Tenkte det kan være lurt å bestille allerede nå i tilfelle.
Den private klinikken må nok også ha politiattest i sine arkiver, så jeg tipper dere må søke ny attest! Er jo greit å bare gjøre det nå uansett, så har dere hvis de trenger :)
 
Back
Topp