Hei, vi vurderer å gå privat og ser på priser for donorsæd fra European Spermbank. Hvis vi kun skal gjøre et forsøk med ivf privat, holder det da å bestille 1 strå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, vi vurderer å gå privat og ser på priser for donorsæd fra European Spermbank. Hvis vi kun skal gjøre et forsøk med ivf privat, holder det da å bestille 1 strå?
Supert, takk for svar!Klinikken ordnet alt dette for meg.
Men ble bare bestilt ett strå til ett forsøk ja.
Jeg er enslig. Donor er ikke-anonym selvfølgelig (noe annet er ikke lov i Norge), men alt jeg vet om han er at han matcher meg i hud-, hår- og øyefarge.
Tenkte at det burde være sånn, men var ikke sikkerDet er fordelen med IVF, ett strå kan befrukte alle eggene som hentes ut
Klinikken ordnet alt dette for meg.
Men ble bare bestilt ett strå til ett forsøk ja.
Jeg er enslig. Donor er ikke-anonym selvfølgelig (noe annet er ikke lov i Norge), men alt jeg vet om han er at han matcher meg i hud-, hår- og øyefarge.
Må man forresten legge frem politiattest når man går privat hvis man har gått offentlig tidligere? Tenkte det kan være lurt å bestille allerede nå i tilfelle.Det er fordelen med IVF, ett strå kan befrukte alle eggene som hentes ut
Jeg er i utlandet, så vet ikke dessverre, men hvis dere kan søke nå uten noe mer bekreftelse ville jeg gjort det, så slipper dere potensiell ventetid ❤Må man forresten legge frem politiattest når man går privat hvis man har gått offentlig tidligere? Tenkte det kan være lurt å bestille allerede nå i tilfelle.
Den private klinikken må nok også ha politiattest i sine arkiver, så jeg tipper dere må søke ny attest! Er jo greit å bare gjøre det nå uansett, så har dere hvis de trengerMå man forresten legge frem politiattest når man går privat hvis man har gått offentlig tidligere? Tenkte det kan være lurt å bestille allerede nå i tilfelle.