Dongri Jeans

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Hvilken dongri er du mest fornøyd med? Med tanke på merke, farge og fasong...

Jeg sliter med å finne meg nye dongri bukser, de gamle har så lavt liv...kunne virkelig tenkt meg ei dongri som er stram rundt låra og har litt høyt liv (over hoftene iallefall). Tips anyone??

slite sjøl...har lyst å ha de eg hadde før elske de..vet ikke om det var levis eller ka det var (veldig dårlig på sånn navn[8D]) likte og den med sånn krone på lommen på rompå liksom den og e en favvis.. men den levis var låg i livet..den andre var vel sånn middels

Jeg klarer ikke finne dongribukser[:'(] De sitter ikke noe fint på meg, ALT tyder ut og jeg viser hele rompa! Så jeg går bare i taits!!!
Håper virkelig det kommer noen gode forslag her, for jeg savner dongri!!!

Jeg savner også dongriene mine....[:(]

Går i mammadongrien ennå...den er god da, med ekstra stoff på magen nå som det er så kaldt ute [8D][:D]

gina tricot har noen fine jeans, å jeg sliter max med sånne bukser egentlig..! de er smale i beina da, men har høyere liv enn mange andre bukser hvertfall..! ellers så er det en av jeansn mod på only som jeg syns er veldig bra!

Nudie jeans[;)] også har H&M noen skinny jeans som er ganske kule.. jeg har en derifra (som jeg har på nå faktisk) den er veldig strechy så den er såå behagelig å ha på.. H&M har masse jeans modeller

Bik Bok har noen fine som er høy i livet :) Jeg trodde aldri jeg skulle passe dem, men det gjorde jeg faktiks..

Jeg er veldig glad i Diesel, men de er relativt lave i livet...har kke prøvd noen andre merker på en del år, så kan dessverre ikke komme med noen andre forslag:)

Jeg bruker jeansene som jeg brukte før jeg ble gravid [:D] Og da varierte det litt hvilken butikk jeg kjøpte de e.. Vero Moda, Only, Zara, h&m og faktisk noen fra cubus.

I min ungdom gikk det bare i merker som diesel, fornarina, miss sixty osv. Men nå kjøper jeg etter hvordan de sitter på og da varierer det veldig hvor jeg kjøper faktisk [:D][:D]

Jeg går også i mammabuksene..!! Men kjøpte meg noen bukser på only som går langt opp på magen.. 

ICHI :) Elsker de buksene der.. Kjøpes på Vero Moda og B.Young iallefall, eller om du er i nærheten av hovedstaden, vet jeg de har en ICHI-butikk på arkaden.. De har mange forskjellige varianter. Noen er lave og noen er høye.
Jeg googlet det bare så har ikke kjøpt noe herfra, men her ser du iallefall hvordan mange av de ser ut: http://www.jeans.no/r-108301-Ichi,Ichi,Ichi,Ichi,Bukser/

Ellers har jeg faktisk kjøpt noen bukser på Cubus som er høye i livet. De har de i alle lengder også. Jeg sliter med lange bein så må ha 36 i beina, noen ganger går 34 også men da har de fra Cubus iallefall passet.. Sitter fint her iallefall..

ORIGINAL: Mamma Catti

Hvilken dongri er du mest fornøyd med? Med tanke på merke, farge og fasong...

Jeg sliter med å finne meg nye dongri bukser, de gamle har så lavt liv...kunne virkelig tenkt meg ei dongri som er stram rundt låra og har litt høyt liv (over hoftene iallefall). Tips anyone??

eg kjøpte meg stretch dongeri på vero moda...de går inn nede, men er passe høy i livet..det beste av alt er at det e ikkje mammabukse..for det har eg gått med i over et år..fra eg var to mnd på vei vart eg avslørt for det var allerede mage og mammabukse[:-]
men uansett, fin pris var det på buksene og :) tror eg betalte 500 for 2

B-young har fått inn mange fine jeans i kjempegodt stretch-materiale :)

Jeg har hamstra masse bukser hos vero moda. tror det er 2 for 200, - ellernoe..
dødsgode! har i sort,mørkeblå,beige, mørk beige, grå og militærgrønn... holder seg bra, MEN ikke bruk skyllemiddel! [:)] er ikke så veldig høye på livet da, men dødsgode, og fine!

På kappahl har de fine dongri bukser med høye liv[:D]

ELSKER disse buksene, har dem i alle fargene [:D] aldri likt å gå i jeans før-men disse føler jeg meg kjempe vell i.
Hight waist eller noe i den duren bruker jeg, men de har noen like som er noe lavere i livet også.
Veldig fin pris også, 499, og så holder de formen kjempe bra - kjøp de bare trange.
ORIGINAL: hoppsideisi1

Bik Bok har noen fine som er høy i livet :) Jeg trodde aldri jeg skulle passe dem, men det gjorde jeg faktiks..

HM har kommet med en skinny jeans med høyt liv [:D] [:D]
Den har jeg lyst på! Må bare få rota meg dit en tur [8D]

Den buksa jeg liker best nå er Lee buksa mi - skinny jeans - lav på livet.
Men den er så godt brukt nå at det har kommet hull i den bak.. [:(] [:(]

ORIGINAL: enlykkeligmor

HM har kommet med en skinny jeans med høyt liv [:D] [:D]
Den har jeg lyst på! Må bare få rota meg dit en tur [8D]

Den buksa jeg liker best nå er Lee buksa mi - skinny jeans - lav på livet.
Men den er så godt brukt nå at det har kommet hull i den bak.. [:(] [:(]

Link?

Edit; Tror jeg fant de...de så litt rare ut, men kanskje verdt å prøve[:)] Jeg sverger til jeanstights fra Vero...skinny, men likevel comfty[:D]

ORIGINAL: maric

gina tricot har noen fine jeans, å jeg sliter max med sånne bukser egentlig..! de er smale i beina da, men har høyere liv enn mange andre bukser hvertfall..! ellers så er det en av jeansn mod på only som jeg syns er veldig bra!

Kan også anbefale Gina Tricot. Har et par bukser som er ganske høye i livet.

Hmm, går bare i stretchjeans (ordentlig og leggings i dongeri-stoff) men husker da ikke hva de heter eller hvor de er kjøpt hen. Har kjøpt en del i utlandet (tyskland / frankrike) som sitter som et skudd. Og de pleier å holde en stund hos meg....

Back
Topp