DONE!!!

Hege s

Glad i forumet
nå er jeg klar asså......... vil ha lille Matthias ut... nå!!!

Mulig å bli bønnhørt?????? [:)] hvis jeg er snill jente?????

men jeg vill...................................................[:'(]

Jeg og vil ha hun ut nå!!!!!!!! Av og til har jeg bare lyst å grine for jeg er så lei!!!!! Mormunnen har flatet seg ut, men det kan vel ta lang tid selv om.... Går rundt med kynnere hele tiden... Har hatt sex, gått lange turer, gått i trapper, spist rømmegrøt+++++++ men hun vil ikke ut ennå.[:o] BUHUUU!!!!!!!

har ikke prøvd ut så masse jeg enda....

prøvde kanel nå nettopp... skjønner ikek helt hva det skal være godt for.............

men tok en god spiseskje sammen med et glass vann.. det sved litt i munnen.. men det gikk ned..[:'(] 

jeg vil virkelig ha han ut nå asså... kjenner jeg har det ikke så godt inni hodet mitt... det er veldi trasssig...

og sex blir litt vanskelig når mannen er på jobb...... [8|]

ORIGINAL: Mirage

hehe [:)]
om en ukes tid håper jeg å være helt 100% klar [:)] Nå er det ca 5 % som gjenstår..

Håper vi alle får babyene rundt uke 38-39 [:D]

Sånn føler jeg det også, altså at det mangler bare bitte litt tid før jeg vil være helt klar for å føde. I neste uke, uke 39, ville være helt perfekt!  Men dessverre kommer de jo ikke på bestilling har jeg skjønt...[:D]

Jeg vil også ha han ut nååååååå...
Har fått sikkelig med menssmerter i dag.. Litt ubehagelig egentlig...
Kan det være noe tegn på at kroppen gjør seg klar? [8|]

hehe, morsomt å lese alle de desperate innleggene deres;)

Ikke slit dere ut jenter, bebisene kommer når de er klar=)

Er ikke bra å stresse seg i hel for å få fødsel i gang, da er dere helt utslitte når d første skjer og fødsel blir tyngre..

Prøv å nyt den siste tiden nå, vi førstegangsfødende får aldri denne tiden igjen..

Min får ikke lov til å komme enda!!

Fått alle baby-klærna i skapet i dag, og har siste lakenet i maskinen nå. [:D]

men bestillte bilstol på nettet i dag, så må vente til den kommer!!! [8D]

Når en høygravid med masse hormoner vil ha turkis bilstol, så nytter det ikke å prøve å selge meg en mørkeblå vet du... [8|][;)][8D]

Er det noen av dere som har tenkt å prøve lakserolje eller hva det heter? I så fall, hvor kjøpes det? [8|]

hva er det egentlig??? [8|]

Tror det er noe avførings-greie som kan sette i gang fødselen. Men det er delte meninger om dette da. Det funker visst på noen, mens ikke på andre igjen. Aner egentlig ikke. Har bare hørt noen venninner snakke om det. [8|]

ORIGINAL: Evita1987

Lakseringsolje er en slags tran, drikker du nok av den så skjer det saker og ting[;)]

Vet du hvor en kjøper det eller? Altså, leeenge til jeg eventuelt kan vurdere å prøve det!!! Bare nysgjerrig!

ORIGINAL: Amalie81
Når en høygravid med masse hormoner vil ha turkis bilstol, så nytter det ikke å prøve å selge meg en mørkeblå vet du... [8|][;)][8D]

Ikke meningen å le, men skjønner deg veldig godt

Vil ikke anbefale dere å prøve lakserolje. Det har gått galt med så mange før dere...

Styrtfødsel og stygge rifter.....

Prøv heller med sex, det setter kun igang fødselen dersom man er moden og barnet er klar for å komme.
Selv tenker jeg hver kveld at ikveld skal jeg dra med gubben i seng, men han er liksom ikke så villig til å gå å legge seg kl 21!!!

har ikke skrevet innlegg her før, men har termin 17. april, venter mitt 2. barn og aner ikke kjønn!

Jeg har ikke tenkt å prøve lakserolje. Men en onkel av min mor har ti barn, og han mener at det eneste som kan sette i gang en fødsel er lakserolje....

jeg kjøpte bringbærblad teen i dag, den var faktisk ganske god.. og jeg fikk kynnere i ett sett i ca en time når jeg drakk den.....[8|] hm....

jeg kjøpte en bringebærblad te med litt nype og eplesmak [;)] den var jammi [:)]

Kjøpte bringebærkapsler i går, tok i går og i dag.

Hvor lenge må jeg ta de for å merke noe?

jeg synes de har veldi god effekt.. jeg merket det ved at jeg fikk vedli mye mer kynnere etter jeg hadde tatt de et par ganger.. lot være å ta de to dager, oog da hadde jeg nesten ikke kynnere...

men det er jo ikke sikkert de virker på alle...

lykke til!! [:)]

Back
Topp