Donasjon fra mannen ;)

Angelise

Elsker forumet
Dere som har merket at litt kos og donasjon fra mannen har resultert i mer kynnere, evt starten på noe, hvor lang tid tok det?

Her tar det kanskje mellom 30 min og 1 time. Har hatt sex mange ganger siste to ukene, og har alltid masse regelmessige kynnere/maserier etterpå. Disse varer i flere timer (type 3-12 timer), men blir aldri til ordentlige rier.. Termin i dag, og venter fortsatt i spenning ;) Håper at sex fungerer bedre for deg for å sette i gang ting :P

Her tar det kanskje mellom 30 min og 1 time. Har hatt sex mange ganger siste to ukene, og har alltid masse regelmessige kynnere/maserier etterpå. Disse varer i flere timer (type 3-12 timer), men blir aldri til ordentlige rier.. Termin i dag, og venter fortsatt i spenning ;) Håper at sex fungerer bedre for deg for å sette i gang ting :P

Om det ofte går så fort så har det ikke blitt noen forskjell :p
Har lite kynnere fra før og ikke noe mer etter tidligere i dag :p
Er bare 38+3, men herlighet så utålmodig jeg har blitt de siste to dagene!!!

Om det ofte går så fort så har det ikke blitt noen forskjell :p
Har lite kynnere fra før og ikke noe mer etter tidligere i dag :p
Er bare 38+3, men herlighet så utålmodig jeg har blitt de siste to dagene!!!

Det kan jo sikkert ha noe med saken å gjøre da, for jeg har hatt en del kynnere siden ca uke 20 :) men jeg vil ikke akkurat unne noen å ha slike "lurerier" som jeg har hatt, for jeg begynner å bli litt lei av å tenke at jeg er i en tidlig fase av fødselen :P Kynnerene mine ble regelmessige og "vonde" fra ca 38+3, men må sikkert gå et stykke over termin likevel..

Back
Topp