dommen sin...

Zera

Forumet er livet
idag får besten mest sannsynlig dommen sin om de må ta foten hans....[:(]
Han har store smerte i tærne sin, de er hellt ødelagt med mye bakterier i..
Han har ikke brukt bena på mange mnder, så da har der ikke vert sirkulasjon i bena for han klarer ikke å stå på de en gang..

han bor på pleie hjem, har hatt slag og drypp, knekkt ryggen osvosv på bare 3år..
Han snakker ikke, men er med sine fulle 5 i hode... det er så grusomt..

når jeg var i volda sist sa han faktisk 5 setninger til meg, mor-mor fekk hellt sjokk for han har bare sagt JA og NEI i mange mnder..
Og det ene han sa til meg var "hva skal jeg gjøre?".. jeg VET at besten ikke vil ta foten, men hva skal vi gjøre da når tærne er hellt ødelagt og han har så store smerte??

Er bare hellt forferdelig helle situasjonen og jeg HATER at livet hans sku bli sånn[:(][:(]

For de som har fått det med seg så har besten vert faren min helle livet mitt, vi har noe spesiellt mellom oss, og se at alt dette skjer rundt han og med han knuser meg hellt[:(][:(]

Møte bare få det ut, takk om du gadd å lese det...

Jeg sender over massevis av klemmer til deg - og håper alt ordner seg på en eller annen måte!!!

ORIGINAL: XxLisbethxX

Jeg sender over massevis av klemmer til deg - og håper alt ordner seg på en eller annen måte!!!

ja,det må jo bare det....

ORIGINAL: immortelle

Jeg vet hvordan du føler det[:(] Det er forferdelig[&o]

Hadde en lignende historie med min bestemor for en del år siden..
Vondt å se på at de skal måtte lide sånn.

Han har visst fått sin del å hanskes med på få år skjønner jeg.

Håper alt ordner seg til det beste for han.

klem fra oss

jeg tenker sånn.. Når er det nok? når skal han få slippe mer styr og kansje få nyte sin siste stund her på jord?
Det er han som har vert mannen i huset siden faren min reiste når jeg var 1år, han som fikset ting, han som gjorde det som en "mann" skulle gjøre, arbeidet helle livet sitt og sånn sitter han nå..
Store smerter helle tiden, er ved sine fulle 5 i hode, men det er så vanskelig for han å få ut ordene så han har valgt å ikke snakke mer..[:(]
Så nå sitter han der, forstår alt som skjer rundt seg, er redd, men klarer ikke å vise det eller å si fra[:(][:(]

Er glad for at han snakket til meg når jeg var der, og jeg er der og vil alltid være der for han, men tror jeg kommer til å gråte den dagen han blir trillet inn til operasjon om de tar foten hans...

Trist at du også har opplevd det, er ikke noe man vil gå igjennom...
Tusen takk for klem[:)]

HUFF!!! *trøsteklem*

Og det er jo ganske gale når han må være siste pasient for dagen pga smittefare for han har så mye bakterie i sårene han har på tærne[:(] kan ikke forestille meg en gang hvor store smerter han har..

sorry sytinga, dette er bare ikke en bra dag for meg..

Venter tlf fra mor-mor ikveld, så får jeg vite litt mer om hva legen har sagt[:)]

Huff, det hørtes ikke godt ut å ha det sånn! Stakkars [:(]
Sender deg mange klemmer!!

ORIGINAL: Zera

Jeg vet hvordan du føler det[:(] Det er forferdelig[&o]

Hadde en lignende historie med min bestemor for en del år siden..
Vondt å se på at de skal måtte lide sånn.

Han har visst fått sin del å hanskes med på få år skjønner jeg.

Håper alt ordner seg til det beste for han.

klem fra oss

jeg tenker sånn.. Når er det nok? når skal han få slippe mer styr og kansje få nyte sin siste stund her på jord?
Det er han som har vert mannen i huset siden faren min reiste når jeg var 1år, han som fikset ting, han som gjorde det som en "mann" skulle gjøre, arbeidet helle livet sitt og sånn sitter han nå..
Store smerter helle tiden, er ved sine fulle 5 i hode, men det er så vanskelig for han å få ut ordene så han har valgt å ikke snakke mer..[:(]
Så nå sitter han der, forstår alt som skjer rundt seg, er redd, men klarer ikke å vise det eller å si fra[:(][:(]

Er glad for at han snakket til meg når jeg var der, og jeg er der og vil alltid være der for han, men tror jeg kommer til å gråte den dagen han blir trillet inn til operasjon om de tar foten hans...

Trist at du også har opplevd det, er ikke noe man vil gå igjennom...
Tusen takk for klem[:)]

bestemoren min hadde 8 blodpropper før de tok foten hennes[&o] Å når de gjorde det var hun aldri den samme igjen....klart det er nederlag å TØFF påkjenning å miste en kroppsdel. Gikk ikke så lenge før hun fikk slag å falt i koma... meeeeen hun reagerte på meg når jeg kom på sykehuset...strøk meg over hånda så hun hørte tydeligvis hva jeg sa[&o] Jeg var hos henne HELE tiden når foreldrene mine var p jobb, å etter skoletid osv. Hun var fantastisk. Griner enda når jeg tenker på henne.

MEN det er tydelig at du betyr mye for han så et lite godt råd kan jo være å skrive brev til han om du ikke får vært der så mye[:)] min andre bestemor setter veldig pris på det..hun har hatt slag å er redd for å prate fordi ingenting henger på greip...de sier hun leser brevene mine utallige ganger[:)]

besten kan desverre ikke å lese lenger.. hadde han kunna det hadde jeg skrevet til han, for skal jeg skrive vil jeg at det er kunn han som skal lese de[:)]
Men han vet jeg føler og at jeg er han for deg... Vi har et sånnt forhold at vi bare kan se på hverandre så vet vi hva den andre mener...
Men sier til han hver gang jeg er der om hvor glad jeg er i han og at jeg er der for han[:)]

ORIGINAL: heart86

Huff[&o]
stakkars besten din! skjønner godt at han betyr mye for deg, og at det må være forferdelig å se han sånn!
men det er kanskje til det beste å ta foten hvis de mener det, hvis kan han jo kanskje bli enda verre?[8|]

Håper det ordner seg!
MAnge klemmer herfra[:)]

ja,det er nettopp det.. og jeg tror ikke at besten trenger mer smerter nå og utfallet kan jo bli MYE være om de IKKE tar den..
men får jo vite mer i ettermiddag om hva som skjer, men mor-mor synst at det virker på legen som at foten må taes...

ORIGINAL: babeth

masse klemmer, vanseklig situasjon, huff får ondt i hjertet mitt. kan ikke gjøre annet enn å tenke på dokker. klæmma

takk skal du ha....[:)]
har grått mange tårer over besten... Vil bare at han skal få det godt snart[:(]

uff[&o] stakar! skjønner det er tungt!!
ksender noen klemmer[:)]

Vil bare fortelle en liten historie fra en gammel dame jeg kjenner.
Hun hadde levd i MANGE år med sterke smerter i beina av lignende årsaker som din bestefar. Så endte det opp med amputasjon på begge beina fra knærne og ned (ganske mot hennes vilje, men familien klarte å overtale henne).
Og nå er hun et heeeelt nytt menneske. Farter rundt i rullestolen, ler og smiler (noe hun nesten ikke hadde gjort de siste 5 årene pga alle smertene) og koser seg virkelig med livet igjen!
Så hun fikk et nytt og bedre liv etter operasjonene. Og angrer nå på at hun ikke gjorde det tidligere.

Håper alt ordner seg med din bestefar. Ikke noe kjekt å se på når de som en gang var store og sterke blir de svake og hjelpeløse.

Klemmer fra oss

Huff... Så vannskelig!!! [&o]
Men det kan faktisk være bedre for han og sånn som du beskriver det så vil han få det bedre uten foten sin.
Pappa måtte amputere bort ene foten sin (var bare 41 år) for å få bort mye av kreften.
Tror det var veldig vemodig, men godt og slippe mye av smerten.
Sier mye for det kan vell fortsatt være litt fantomsmerter.

Sender deg en stor klem!

Ja, VI vet at det er det beste for besten... Men han vil rett å slett ikke, men han MÅ sånn er det bare..
Han slipper all smerten, han får sikkert fantom smerter etterpå, men bedre med en liten stund med det en smerter resten av tiden..
Men det var et stort nederlag for besten når han fekk slaget for han ikke kunne gjør de tingene han ville, så et slag til osv og nå beinet...
Tror han ser på det som et nederlag, men skal nok klare å snakke han ut av det[:)]

ORIGINAL: Luthien05

sender deg rett og slett en STOR KLEM, jeg!!!

Tusen takk[:)]

Back
Topp