Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det flere enn meg som har fått den tittelen, eller?[&:]
Jeg husker ikke hva saken gjaldt, men jeg og Isabelle var på kjøkkenet. Det var vel sikkert noe hun ikke fikk lov til. Så sier hun det altså: "Domme Mamma".[:-] Sambo sa han bare hadde ventet på det.[8|]
han har aldri sagt det enda[;)]
men så hender det når alt går i grus pga meg at han skriker æ æ sinna på dæ!!!!!!!!!![&:][8D]
dattera til ei venninne skrek mamma dom om ikke ho fikk d som ho ville da ho var 1 1/2, men det har de skylda for sjøl[8D]
ikke lurt å si er mamma dum[8|] jeg har holdt på å si det, men klart å la vær[;)]
Har bare hørt det den ene gangen foreløpig (i helga som var), men det kommer sikkert igjen. Å "kjefte" for at hun sa det falt meg ikke inn en gang. Det er egentlig bare når hun slår eller er fysisk slem mot lillesøster at jeg "kjefter" på henne (og noen ganger når hun heller ut drikken sin med vilje[:-]).
Regner med at ordet "dum" her plukket opp i barnehagen. Hun har brukt det i et par andre sammenhenger også.
Men når jeg leser svarene deres så virker det som om det er jentene (bortsett fra Greit! sin[;)]) som sier "domme mamma".[8|]
Her går det i "dumming" om dagen... er det noe som ikke går hennes vei, er vi dumminger alle mann... Liker det ikke jeg da, men jo mer vi sier "nei" jo mer sier hun det virker det som. Men det er vel en periode vi må gjennom tenker jeg.
den har jeg fått høre for en god stund siden[&:]. og den har en tendens til å bli brukt flere ganger i uka.
og i tillegg så setter han i ett skikkelig sure/sinte fjes og gjerne en pekefinger. DET har han ikke ifra meg ihvertfall.. lurer på hva de lærer dem i bhg[8D]
Ja, det er så mangt man skal tåle å høre[8D][&:] Hehe..[;)]
Eline har aldri sagt at mamma er dum, men syns å huske at Endre kan ha sagt det noen få ganger...Men da blir jeg "lei meg"..hehe...[8D][8D]