Domme lege!!

småtrollene

Elsker forumet
D har jeg vært på 28 ukers kontroll hos legen min. Alt begynte veldig fint helt til jeg spurte om mer/økt sykemelding[&o] Det ville hun ikke gi meg, mente at det var godt for gravide å være i jobb, og hun var slettes ikke enig i hva manuellterapaut min hadde sagt. Kjente jeg ble rimelig irritert og frustrert!
Kan ikke forstå at hun mener at hun har bedre kunnskaper om kroppen enn det en manuellterpaut har?! Hun er jo "bare" almennlege, ikke spesialist! Kanskje hun bruker sine egene erfaringer[8|]

Men så til kontrollen[:D] Lillegutt har lagt seg med hodet ned, så symfyse målet hadde lagt seg litt ned, på den røde streken. Hun kunne ikke si at han hadde festet seg, men lå godt nede med hodet[:)]
Å jeg må ærlig si at jeg syns magen har forandret seg etter han snudde seg, føler at den har sunket litt om dere skjønner?!

hva i all verden er det for noe med enkelte leger!??! Blir så oppgitt jeg.
Så nå står du uten sykemelding?
Men godt at alt står bra til med lillegutt da [:)]

Neida, jeg fikk jo med nøden forsette i 60 % sm, men alikevel?!
Syns det er en smule snålig å stille seg høyere enn en Manuellterapaut[8|]

Har ikke fått det med bekkenløsning skriftelig, men det at jeg har slitasje i knærne har jeg fått på papir, så jeg skjønner ikke hva hun driver med, domme kjærringa!!

VILLE HUN IKKE GI DEG SYKEMELDING??

har det klikket for henne??
HALLO!??
Hadde blitt rimelig forbanna jeg og da!

Jeg har en "vanskelig" lege jeg også.. Og jeg skla dit på fredag og be om full og ikke aktiv sm..
Får se hvordan det går..

Må du i full jobb nå da?

ORIGINAL: 1100

VILLE HUN IKKE GI DEG SYKEMELDING??

har det klikket for henne??
HALLO!??
Hadde blitt rimelig forbanna jeg og da!

Jeg har en "vanskelig" lege jeg også.. Og jeg skla dit på fredag og be om full og ikke aktiv sm..
Får se hvordan det går..

Må du i full jobb nå da?

Neinei[:)] Som jeg skrev rett over fikk jeg fortsette i 60% sm.
Men problemet er at manuellterpauten min har jo sagt at jeg har begynnende bekkenløsning, låsning og slitasje i knærne, og at han da ville at jeg skulle ta det rolig. Han vil heller ikke behandle med lenger, for behandler han knærne mine gjør det vondt værre i bekkenet og omvendt.
Å at hun da sier seg i mot han, å begynner å legge ut om at dette er vanlig og skyldes ikke det manuelltep. sier[8|][:@]
Nei makan til kvinnfolk!
Jeg ville jo gå ut i full sykemelding evn. 80%

Vet ikke hva jeg skal skrive nn[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Back
Topp