Domme dag

Fikk du innvendig eller utvendig
UL? Skal på UL igjen imorra da jeg er 10 uker, og hun sa at jeg måtte fortsatt ha innvendig da den er så liten.. Men har hørt at andre har fått utvendig i den tiden :)

Jeg tok utvendig i uke 8 i forrige svangerskap. Kommer litt an på hvor mye magefett man har også, tror jeg. Så er ikke sikkert jeg får utvendig denne gangen :rolleyes:

Jeg tok utvendig i uke 8 i forrige svangerskap. Kommer litt an på hvor mye magefett man har også, tror jeg. Så er ikke sikkert jeg får utvendig denne gangen :rolleyes:
Hehe ja, men de vet ikke hvor mye magefett jeg har når de ikke vet hvem jeg er og ikke har sett meg før :-P derfor syntes jeg det var så rart at jeg fortsatt skal få innvendig.. Ville heller hatt utvendig :-)

Hurra! Så deilig! :D

Jeg tok innvendig uke 9 sist og innvendig i uke 6 nå, men det blir utvendig i uke 12 :)

Så flott at alt sto bra til :D Det er en helt fantastisk følelse å få bekreftet liv. Jeg begynte å stortute, hadde ikke sjans til å holde tilbake tårene :p Det ble også tatt innvendig ul av meg, men fikk inntrykk av at hun kunne sett mer ved utvendig? Gyn sa hvertfall at det ikke var mulig å se så mye mer enn vi gjorde, hvertfall ikke med innvendig ul...

Så gode nyheter :) kjempe herlig, gratulerer så masse

Jeg har ganske mange kilo! :p og ikke noe prob med å ta utvendig... Mn det har vel mye med hvilket apparat de har, og hvordan fosteret ligger!? :)

Back
Topp