Domme dag

SvimeHøna

Høye-ønsker2015
Kjenner på hele kroppen at denne dagen er tøff...! Etter å ha hatt flere ma, skal jeg i dag på ul for å sjekke hvordan ting ligger Ann...er i dag 9+4, men er rundt denne tiden og senere at fosteret sitt hjerte har sluttet å slå... Kjenner jeg gruer meg... Livredd for hvordan jeg skal takle det, hvis det er enda en MA... Det skremmer meg også at det er så mange som har mistet, og at jeg mangler alt av symptomer på graviditet (forsåvidt gjort det mesteparten sv tiden)... Men kjenner sånn på følelsene mine at dette er tøft...:'(

Ingen god følelse å sitte med det, nei :( Krysser fingrene for at lykken snur og du får se en levende, frisk baby denne gangen!!

Masse lykke til:) dette kommer nok til å gå bra så ha trua!! Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver for har også opplevd MA og trodde da jeg var 9 uker på vei. Men hadde da litt spotting og dårlig magefølelse og jeg kjenner det ikke på samme måten denne gangen selv om jeg er livredd og har ikke tatt UL enda. Det er mange av oss uten spes plagsomme symptomer også og vi skal være glade for det:) Pust med magen og prøv å slapp av:)

Krysser fingrene for dere <3

Kjenner på hele kroppen at denne dagen er tøff...! Etter å ha hatt flere ma, skal jeg i dag på ul for å sjekke hvordan ting ligger Ann...er i dag 9+4, men er rundt denne tiden og senere at fosteret sitt hjerte har sluttet å slå... Kjenner jeg gruer meg... Livredd for hvordan jeg skal takle det, hvis det er enda en MA... Det skremmer meg også at det er så mange som har mistet, og at jeg mangler alt av symptomer på graviditet (forsåvidt gjort det mesteparten sv tiden)... Men kjenner sånn på følelsene mine at dette er tøft...:'(

Jeg har nesten ingen symptomer, og på ul igår var alt fint, er 10+6 :) krysser fingrene for deg :)

Masse lykke til! Jeg vet det er vanskelig, men husk at sannsynligheten for at alt er bra er aller størst :)

Masse lykke til!! Grugleder meg veldig til fosterdiagnostikk på mandag!! Kjemperedd for at det kan vere noe galt...

Bamsemumsen hadde det veldig fint *lettet* ble satt frem en dag til 9 + 5 :) hjertet slo 179 slag i min, og ryggraden hadde lukket seg fint:)! Veldig fornøyd og lettet. Sleit virkelig med å ikke begynne å tute :):smiley-bounce012:Heartbigred
Fikk du innvendig eller utvendig
UL? Skal på UL igjen imorra da jeg er 10 uker, og hun sa at jeg måtte fortsatt ha innvendig da den er så liten.. Men har hørt at andre har fått utvendig i den tiden :-)

Fikk du innvendig eller utvendig
UL? Skal på UL igjen imorra da jeg er 10 uker, og hun sa at jeg måtte fortsatt ha innvendig da den er så liten.. Men har hørt at andre har fått utvendig i den tiden :)
Jeg har tatt utvendig i uke 5 og 6 - ser helt fint hos meg så tidlig . Men, er nok forskjell både på hvordan livmora ligger, og på ul apparater - kanskje derfor de tar innvendig?

På sykehuset her tar de innvendig til uke 12 - uansett.så er kanskje forskjell på rutiner osv også :rolleyes: du kan jo vet spørre om utvendig?

Såååååå fint at bamsemumsen hadde det fint der inne ♥️♥️♥️

Jeg har tatt utvendig i uke 5 og 6 - ser helt fint hos meg så tidlig . Men, er nok forskjell både på hvordan livmora ligger, og på ul apparater - kanskje derfor de tar innvendig?

På sykehuset her tar de innvendig til uke 12 - uansett.så er kanskje forskjell på rutiner osv også :rolleyes: du kan jo vet spørre om utvendig?

Såååååå fint at bamsemumsen hadde det fint der inne ♥️♥️♥️
Jeg fikk beskjed på tlf at de tok innvendig så tidlig, uten at de vet hvor livmora mi ligger eller noe :-P det var likens første gang jeg var på UL :-) men men, har ikke så mye å si så lenge jeg får vite at alt står bra til :-)

Back
Topp