Dollface

*Flatula*

Gift med forumet
Vet ikke om jeg tør å spørre.. 

Jeg har en sånn følelse på at du er gravid?? (håper du ikke blir sint når jeg spør ) Må heller ikke svare på det  [;)]

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Jeg har en sånn følelse på at du er gravid?? (håper du ikke blir sint når jeg spør [&:]) Må heller ikke svare på det  [;)]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

næææææææææææi... (men hvis det er søstra di som har "spredd rykter" så er den andre naboen vår veldig høygravid [:D][:D])

men HVIS jeg er det, så har spiralen min detti ut.. [:-]

nææææ, har du gått ned enda en kg?? Så flink![:D]

ORIGINAL: mizzie

nææææ, har du gått ned enda en kg?? Så flink![:D]

Jah.. så nå lyser 7tallet så fint imot meg [:D][:D]

ORIGINAL: Dollface™

Jeg har en sånn følelse på at du er gravid?? (håper du ikke blir sint når jeg spør [&:]) Må heller ikke svare på det  [;)]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

næææææææææææi... (men hvis det er søstra di som har "spredd rykter" så er den andre naboen vår veldig høygravid [:D][:D])

men HVIS jeg er det, så har spiralen min detti ut.. [:-]

Faktisk ikke.. [;)][:D]

Jeg fikk bare en følelse på at du er gravid. Det som er rart er at den følelsen har stemt med andre (at de var/er gravid) [&:], ikke for å skremme deg eller noe [;)] Har gått å tekt på det i et par dager [&:]
Jaja.. Stemmer sikkert ikke [8D]

Faktisk ikke.. [;)][:D]

Jeg fikk bare en følelse på at du er gravid. Det som er rart er at den følelsen har stemt med andre (at de var/er gravid) [&:], ikke for å skremme deg eller noe [;)] Har gått å tekt på det i et par dager [&:]
Jaja.. Stemmer sikkert ikke [8D]

kunne jo hende hun hadde tatt feil av oss [8D]  vi har forøvrig barna våre i samme barnehage også.. [:D]
meneh.. jeg har jo en test liggende her da.. [:-]  høhø.. nei.. sparer den gitt.. den går ut på dato i 2010, så jeg har nok av tid.. [:D] 

[8D][8D]

Så du har gutten din i samme bhg som guttene hennes? (Altså søstra mi) Men det sier seg vel selv, den er jo nesten rett uten for vinduene deres.. [:D][:D] Kjekt det [8D]

[8D][8D]

Så du har gutten din i samme bhg som guttene hennes? (Altså søstra mi) Men det sier seg vel selv, den er jo nesten rett uten for vinduene deres.. [:D][:D] Kjekt det [8D]

Japp.. genialt vettuh.. bestemte meg for det allerede før den åpna jeg, at DIT skulle han hvis vi flytta ned [:D][:D][:D]

Back
Topp