LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
Blæ.. Tror jeg begynner på jakka til lilleputt i magen i stede jeg, så får jeg ta trådfesting på begge samtidig :pLittleMonkey skrev:
Btw - DOLLFACE!
Tror du det blir penere å hekle mansjettene etter at man har montert jakka?
du det vet jeg faktisk ikke... jeg heklet mine før, men det kan jo hende.. jeg heklet forøvrig en sånn stavkant rundt hetta også jeg.. som liksom fulgte veien fra knappestolpen :)
trådfestinga går kjapt altså.. ta en side av gangen så er det gjort på nullkommasvisj :)
Nei, det er vel kanskje greit å følge oppskriften :D
Nytt "problem" da.. Jeg har ikke heklenål 7.. Haha! Det MÅTTE være en annen nål til tøflene...
Jaja, jeg er godt i gang med lillebror sin jakke. :)
tøflene ja.. de har jeg ikke tenkt på igrunn.. har en 7'er liggende faktisk.. hoho.. men har 1 nøste med natur og bare rester igjen av de andre, så det blir nok stripete tøfler og :D
Men FØRST må jeg få ferdig de to jakkene jeg begynte på sist.................................................................... den ene er ennå ikke ferdig.. og nå er barna født!
Dessuten skal min bror gifte seg til lørdag og jeg er ikke ferdig med gaven hans heller.. driver å scrapper.. så fra og med i morgen og heeelt til eh.. onsdag.... er det hekle/strikkeforbud altså.. :P